در حال بارگذاری ...

اعلام شرایط جدید اعطا تسهیلات حساب پس انداز مسکن جوانان

مشتریان می توانند برای دریافت جداول حساب پس انداز مسکن جوانان حاوی میزان تسهیلات ، مبالغ واریزی و ضرایب تعیین شده برای دریافت سقف تسهیلات به پورتال بانک به آدرسwww.bank-maskan.ir مراجعه کنند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست بانک مسکن شرایط پرداخت تسهیلات حساب پس انداز مسکن جوانان برای افتتاح‌کنندگان در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد .

علی عسکری با بیان اینکه سقف تسهیلات مسکن جوانان برای افتتاح کنندگان در سال ۱۴۰۲ افزایش یافته است ، توضیح داد : سقف تسهیلات اعطایی برای افتتاح‌کنندگان در سال ۱۴۰۲ و در مناطق مختلف کشور و متناسب با مبلغ واریزی با تغییراتی همراه شده است که این مبلغ در سال پنجم در شهر تهران ۱۶ میلیارد ریال ، در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ، ۱۴ میلیارد ریال و در سایر مناطق ۱۲ میلیارد ریال خواهد بود .

سرپرست بانک مسکن افزود : سقف تسهیلات متعلقه بعد از گذشت ۱۵ سال تمام در شهر تهران ۴۰ میلیارد ریال ، در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ، ۳۴ میلیارد ریال و در سایر مناطق ۲۸ میلیارد ریال خواهد بود . حداقل مبلغ برای افتتاح حساب پس انداز مسکن جوانان در تمام مناطق جغرافیایی کشور ۸ میلیون ریال است و در صورتی که سپرده گذاران بخواهند از سقف تسهیلات بهره‌مند شوند می باید براساس دستورالعمل های موجود مبالغ بیشتری واریز کنند .

لازم به ذکر است مشتریان می توانند برای دریافت جداول حساب پس انداز مسکن جوانان حاوی میزان تسهیلات ، مبالغ واریزی و ضرایب تعیین شده برای دریافت سقف تسهیلات به پورتال بانک به آدرسwww.bank-maskan.ir مراجعه کنند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر افزایش فعالیت پروژه ها ، دستور پیگیری مطالبات پیمانکاران شهر جدید پرند از بانک ...

|

پروژه مسکونی ۱۰۰۰ واحدی فردوسی مشهد در ۲ فاز و در زمینی به مساحت ۶ هکتار در مجاورت میدان فردوسی شهر مشهد و با مشارکت آستان قدس رضوی و شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق از شرکت‌های تابعه بانک مسکن در حال اجراست .

|

در سال ١۴٠٣ ، پرداخت تسهیلات به واحدهای مسکونی احداثی در قالب صنعتی‌سازی ، ساختمان‌های سبز و واحدهای احداثی با استفاده از مصادیق کاهش مصرف انرژی در اولویت قرار دارد و مشوق‌هایی در این زمینه در نظر گرفته شده است .

|

پروژه گلشهر اهواز در قالب ۱۲۰۰ واحد مسکونی با مشارکت بانک مسکن و توسط شرکت جهاد خانه‌سازی رزمندگان متعلق به سپاه پاسداران احداث شده است .

|

بانک مسکن سبد متنوعی از خدمات و محصولات را برای ارائه به مشتریان حقیقی و حقوقی تدارک دیده است .

|

نظرات کاربران