در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام ۱۸۶ هزار و ۳۵۴ نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان کردستان

    در مجموع از ثبت نامی های مراحل اولیه که تایید نهایی شده اند تاکنون نه هزار و ۳۶۷ نفر واریز وجه انجام دادند که از این تعداد تا به امروز برای هفت هزار و ۷۸ نفر زمین تامین شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت : در مجموع و در هشت فاز ثبت نامی ، ۱۸۶ هزار و ۳۵۴ نفر از اهالی شهرهای این استان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده که شهرستان سنندج با ۶۶ هزارو۴۳۲ نفر بیشترین تعداد افراد ثبت نامی را به خود اختصاص داده است .

    جهانگیر الیاسی اظهار کرد : برنامه ابلاغی نهضت ملی مسکن کردستان ۸۷ هزار و ۲۳۹ واحد است که تا کنون در تمام مراحل ثبت نامی ۱۸۶هزارو۳۵۴ نفر در سامانه ثبت نام کرده اند . پالایش متقاضیان مراحل قبلی انجام واز کل هفت مرحله قبلی حدود ۷۵ هزار نفر تایید نهایی شده و پالایش متقاضیان مرحله آخر نیز در روزهای آینده و تا پایان فروردین شروع می شود .

    الیاسی گفت : در مجموع از ثبت نامی های مراحل اولیه که تایید نهایی شده اند تاکنون نه هزار و ۳۶۷ نفر واریز وجه انجام دادند که از این تعداد تا به امروز برای هفت هزار و ۷۸ نفر زمین تامین شده است .

    به گفته الیاسی در سنندج سه هزار و ۶۳۳ نفر وجه را واریز کرده که تاکنون برای سه هزار و ۵۸۹ نفر از این افراد زمین تامین شده است و برای بقیه متقاضیان تایید نهایی شده در سامانه هم زمین در حال تهیه بوده و مراحل اولیه ودریافت پیش سند انجام شده و به زودی برای احداث واحد مسکن این افراد اختصاص داده می شود .

    مدیر کل راه وشهرسازی کردستان خاطرنشان کرد : اجرای کامل برنامه ابلاغی در راستای تامین مسکن ار جمله اولویت های هدف گذاری شده برای امسال است و با توجه به کمبود شدید زمین در تعدادی از شهرهای استان با همکاری مدیریت ارشد استان و تلاش های شبانه روزی همه همکاران این اداره کل و با بهره مندی و بکارگیری همه ظرفیت ها ، سعی خواهیم کرد برنامه طرح تولید مسکن را در استان با جدیت به سرانجام برسانیم .




    مطالب مرتبط

    شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

    |

    از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

    |

    از ۳۵ هزار و ۱۸۶ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر سقز ، ۱۳هزار و ۵۰۲ نفر متقاضی تأیید اولیه و نهایی شده اند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    نظرات کاربران