در حال بارگذاری ...
  • تهیه و بازنگری طرح هادی در ۴۲۳ روستای استان سیستان و بلوچستان

    روستاهای بالای ۲۰ خانوار در اولویت برنامه‌های بنیاد مسکن است و تا کنون از سه هزار و ۴۴۲ روستای بالای ۲۰ خانوار ۹۴ درصد این روستاها دارای طرح هادی روستایی هستند و تعداد اندکی از روستاهای بالای ۲۰ خانوار در سال جدید دارای طرح هادی خواهند شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان از تهیه و بازنگری طرح هادی در ۴۲۳ روستای در این استان خبر داد .

    مصطفی بیک مداح از تهیه و بازنگری طرح هادی در ۴۲۳ روستای در این استان خبر داد و افزود : بنیاد مسکن متولی خدمات‌رسانی در روستاهاست و در واقع در قدم اول با تهیه طرح‌های هادی روستایی که همان نقشه راه است این کار را انجام می‌دهد .

    وی گفت : روستاهای بالای ۲۰ خانوار در اولویت برنامه‌های بنیاد مسکن است و تا کنون از سه هزار و ۴۴۲ روستای بالای ۲۰ خانوار ۹۴ درصد این روستاها دارای طرح هادی روستایی هستند و تعداد اندکی از روستاهای بالای ۲۰ خانوار در سال جدید دارای طرح هادی خواهند شد .

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد : شاخص تهیه طرح هادی در سطح کشور ۹۸ درصد و شاخص این طرح در سیستان و بلوچستان ۹۴ درصد است . پارسال طرح هادی روستایی و همچنین بازنگری آن در۴۲۳ روستای سیستان و بلوچستان انجام شده و این طرح هر ۱۰ سال یکبار در سطح استان انجام می‌شود .




    مطالب مرتبط

    با همکاری اداره ثبت‌ اسناد و املاک تاکنون ۲۴۴ هزار و ۳۷۳ جلد سند مالکیت روستایی و ۳۳ هزار و ۴۷۸ جلد سند برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در آذربایجان شرقی صادر شده‌ است .

    |

    اکنون از ۴۱۸۹ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از ۱۱٠٠ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی از ۷۵ تا ۱٠٠ پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

    |

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    نظرات کاربران