در حال بارگذاری ...
  • بهره‌مندی از ظرفیت منابع طبیعی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان آذربایجان غربی

    اولویت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن و تامین اراضی استفاده از اراضی بوده که دسترسی به امکانات و زیرساخت‌ها در آنها فراهم است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به لزوم‌ بهره‌مندی از ظرفیت منابع طبیعی ، گفت : ۲۵ هزار و ۶۲ هکتار از اراضی ملی این استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تحویل داده شده است .

    سید محسن حمزه‌لو در دیدار با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌غربی ، اظهار داشت : این اراضی در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن شناسایی ، احصا و تحویل راه و شهرسازی شده است .

    وی ادامه داد : برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن از تمام ظرفیت منابع طبیعی و تغییر کاربری در استان استفاده می‌شود .

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : اولویت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن و تامین اراضی استفاده از اراضی بوده که دسترسی به امکانات و زیرساخت‌ها در آنها فراهم است .

    حمزه‌لو بیان کرد : تامین مسکن برای آحاد مختلف مردم مورد توجه بوده و در این راستا نیز اقدامات لازم اجرا می شود .




    مطالب مرتبط

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    گسترش خدمات زیربنایی در محدوده‌های بازآفرینی شهری از مسائل مورد پیگیری بوده و توسعه این بخش نیازمند مشارکت و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری‌ها و همچنین همکاری مردم است .

    |

    پروژه سه هزار و ۴۰۰ واحد مسکن از طرح های نهضت ملی مسکن در زمین ۸۰ هکتاری در دست اجراست و باید روند اجرایی این طرح تسریع یابد . طرح ۷۸۸ خودمالکی مسکن در شهر جدید گلمان نیز در دست اجراست که در حال حاضر ۴۴۰ واحد از این طرح به اتمام رسیده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، از رفع تصرف یک فقره زمین به مساحت ۲۵ متر مربع در ...

    |

    نظرات کاربران