در حال بارگذاری ...
  • ارتقا رتبه استان گلستان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

    رتبه گلستان در سال ۱۴۰۱ ، با توجه به تکمیل مسکن مهر ، تامین زمین شهری و روستایی و مسکن اقشار ویژه از رتبه های انتهایی به رتبه ۱۳ ارتقا یافت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در حاشیه جلسه وبیناری شورای عالی مسکن از ارتقا ۲۱ پله ای رتبه گلستان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد .

    مهدی ملک در حاشیه این جلسه از ارتقا رتبه گلستان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد .

    وی در این خصوص اظهار کرد : رتبه گلستان در سال ۱۴۰۱ ، با توجه به تکمیل مسکن مهر ، تامین زمین شهری و روستایی و مسکن اقشار ویژه از رتبه های انتهایی به رتبه ۱۳ ارتقا یافت .

    رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد : با اهتمام استاندار و همکاری دستگاه های اجرایی گلستان ، ۱۰۰ درصد زمین دو سال ابتدایی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در حوزه شهری و ۸۰ درصد اراضی موردنیاز چهار سال در حوزه روستایی تامین شده است.

    گفتنی است جلسه شورای عالی مسکن با حضور رئیس جمهور ، هیئت دولت سیزدهم ، استانداران و معاونین هماهنگی امور عمرانی سراسر کشور ، مدیران کل راه و شهرسازی استان ها و مدیران بانک‌های عامل به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

    |

    در شهرستان آزادشهر یک پروژه ۷۲ واحدی گروه ساخت در حال احداث است که این پروژه در مراحل مختلف ساخت اعم از سفت کاری و نازک کاری بوده و برخی از واحدها پیشرفت ۱۰۰ درصدی دارند .

    |

    تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .

    |

    این زمین‌ها از محل ارضی متعلق به وزارت راه و شهرسازی و ظرفیت‌های پیش بینی شده در مواد ۹.۱۰ و ۱۱ قانون جهش تولید مسکن تامین و سند مالکیت آن‌ها به نام سازمان ملی زمین و مسکن در آمده است .

    |

    در آینده نزدیک شاهد شتاب نهضت ملی مسکن در استان خواهیم بود و امیدواریم با جدیت مسئولین متولی تا پایان این دولت شاهد رشد قابل توجه این طرح در استان باشیم و شهد شیرین این خدمت بزرگ شهید خدمت را مردم بچشند .

    |

    نظرات کاربران