در حال بارگذاری ...
  • صدور اسناد مالکیت ۲۷۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی شهرستان میرجاوه به نام دولت

    با اقدامات بعمل آمده ضمن تثبیت حقوق و مالکیت دولت ، از تجاوز و تصرف به عرصه‌های ملی و بیت‌المال جلوگیری می‌شود و زمینه بسیاری از مشکلات و سوء استفاده‌های احتمالی کاهش می‌یابد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی میرجاوه از اخذ سند تک برگی برای ۲۷۰ هزار متر مربع از اراضی و املاک این شهرستان بنام دولت از سال گذشته تاکنون و در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد .

    حامد ریگی از صدور اسناد مالکیت ۲۷۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی شهرستان میرجاوه به نام دولت خبر داد و  اظهار داشت : با عنایت به پیگیری های مستمر صورت گرفته در راستای اخذ اسناد مالکیت اراضی دولتی و در اجرای ماده ۱۰ قانون زمین شهری و ماده ۲۰ آئین نامه اجرایی آن این اراضی تحویل اداره راه و شهرسازی میرجاوه گردید و اسناد مالکیت این اراضی به نام دولت و به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن صادر شد .

    وی ادامه داد : با اقدامات بعمل آمده ضمن تثبیت حقوق و مالکیت دولت ، از تجاوز و تصرف به عرصه‌های ملی و بیت‌المال جلوگیری می‌شود و زمینه بسیاری از مشکلات و سوء استفاده‌های احتمالی کاهش می‌یابد .

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان میرجاوه خاطرنشان کرد : تلاش های انجام گرفته در راستای حراست از اراضی ملی با اقداماتی همچون شناسایی اراضی ، دریافت سند و تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگ مورد توجه قرار گرفته و این روند کماکان با جدیت و پشتکار هر چه تمامتر در دستور کار قرار دارد .




    مطالب مرتبط

    از عموم مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی دولتی مراتب را فوراً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۶۵۶ و یا شماره پیامک ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به یگان حفاظت از اراضی دولتی استان اطلاع دهند .

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    از مجموع ۴۸۲ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۵۵ نفر در انتظار بررسی نتیجه نهایی ، ۵۱ نفر تایید اولیه ، ۶۰ نفر تایید نهایی ، ۱۷ نفر نیاز به اصلاحیه ، ۵۸ نفر افتتاح حساب شده ، ۷۴ نفر در انتظار استعلام و ۶۷ نفر تخصیص پروژه هستند .

    |

    نظرات کاربران