در حال بارگذاری ...
  • الحاق روستای مشاء به محدوده شهر دماوند

    از مهمترین سیاست های دولت سیزدهم ساخت مسکن ویلایی است که امیدواریم با الحاق ۳۷ هکتار مشاء به دماوند و ۱۴۵ هکتار به پرند شاهد افزایش صدور پروانه ساخت و ساز و تولید مسکن در این مناطق باشیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون شهرسازی و معماری استان تهران گفت : روستای مشاء به مساحت ۳۷ هکتار به محدوده شهر دماوند الحاق شد .

    مجتبی شهبازی گفت : در اولین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی با هدف ساخت مسکن و رونق تولید و اشتغال روستای مشاء به محدوده شهر دماوند الحاق شده است .

    وی افزود : امیدواریم این الحاق بتواند بسترساز توسعه ساخت مسکن در شهر دماوند باشد .

    شهبازی ادامه داد : از مهمترین سیاست های دولت سیزدهم ساخت مسکن ویلایی است که امیدواریم با الحاق ۳۷ هکتار مشاء به دماوند و ۱۴۵ هکتار به پرند شاهد افزایش صدور پروانه ساخت و ساز و تولید مسکن در این مناطق باشیم .




    مطالب مرتبط

    ساخت پروژه مسکن ویژه تهرانسر شامل ده بلوک ۲۲۹ واحدی از سال ۱۳۹۰ آغاز و تا سال ۱۳۹۶ به پایان رسید و از سال ۱۳۹۷ مراحل اخذ پایان کار توسط همکارانم در معاونت های املاک و حقوقی و مسکن و ساختمان آغاز شد .

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    برای تعداد ۱۹ طرح تفصیلی شامل شهرهای اژیه ، تودشک ، محمدآباد ، ورزنه ، کمشچه ، بویین میاندشت ، عسگران ، وزوان ، چرمهین ، خالدآباد ، نیک آباد ، طالخونچه ، نصرآباد ، دیزیچه ، خمینی شهر ، گز ، محمدآباد ، قهدریجان و گلپایگان ، مرحله اول آن ها تهیه شده و قابل طرح در کمیسیون ماده ۵ است ...

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    جایگاه کمیسیون ماده پنج در استان کاملاً مشخص است لذا هر تصمیمی که در این کمیسیون گرفته می‌شود تمام اعضا و دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای کامل آن هستند .

    |

    نظرات کاربران