در حال بارگذاری ...
  • کاهش تراکم و ارتقا کیفیت زندگی رویکرد شرکت عمران شهرهای جدید

    رویکرد شرکت عمران شهرهای جدید کاهش تراکم و ارتقا کیفیت زندگی در شهرهای جدید است . در برنامه است تا تعدادی از متقاضیان در شهرهای جدید به شهرک هایی که ایجاد خواهند شد منتقل و سرریز شوند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : نخستین پروژه نهضت ملی مسکن به تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی که خرداد سال گذشته ساخت آنها آغاز شد در خرداد امسال افتتاح می‌شود .

    علیرضا جعفری در خصوص روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید با تاکید بر متقاضی محور بودن انجام پروژه‌های تولید مسکن گفت : از ابتدای دولت سیزدهم بیش از ۳۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید ثبت‌نام کردند و حائز شرایط شناخته شدند که شرکت عمران شهرهای جدید برای ۲۰۰ هزار متقاضی ، پروژه تولید مسکن را وارد فاز عملیاتی و اجرایی کرد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه رویکرد دولت در اواخر سال گذشته واگذاری گروهی زمین به متقاضیان برای ساخت مسکن با مشارکت مردم بود ، توضیح داد : با تاکید و سیاستگذاری دولت ، شرکت عمران شهرهای جدید به عنوان یکی از بازوهای دولت در وزارت راه و شهرسازی برای یکصد هزار واحد نهضت ملی در گام سوم ، اراضی را به گروه‌های انفرادی و تک نفره برای ساخت مسکن یک طبقه حیاط‌دار واگذار می‌کند تا با این رویکرد پروژه‌های مسکن با تراکم پایین عملیاتی شوند .

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید افزود : هم‌اکنون برای یکصد هزار واحد گام سوم طرح نهضت ملی مسکن ، شرکت عمران آمادگی تخصیص زمین در شهرهای جدید را برای ۵۵ هزار متقاضی واجد شرایط دارد .

    جعفری شهرهایی را که آمادگی ساخت واحدهای نهضت ملی یک طبقه حیاط‌دار را دارند شامل ایوانکی ، گلمان ، مجلسی ، شیرین‌شهر ، علوی ، رامشاد و تیس و برخی شهرهای جدید دانست . در سایر شهرهایی که شرکت عمران شهرهای جدید محدودیت زمین دارد و تقاضا بالاست موضوع در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن درحال پیگیری است .

    جعفری با اشاره به اینکه هم‌اینک بیش از ۲۰۰ هزار واحد کارگاه ساخت مسکن فعال است ، گفت : نخستین پروژه نهضت ملی مسکن به تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی که خرداد سال گذشته ساخت آنها آغاز شد در خرداد امسال افتتاح می‌شود . این نخستین بسته نهضت ملی مسکن است که افتتاح می شود و با همین الگو تلاش می کنیم که تعهد ۶۰۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید را طی دولت سیزدهم عملیاتی کنیم .

    به گفته جعفری ، رویکرد شرکت عمران شهرهای جدید کاهش تراکم و ارتقا کیفیت زندگی در شهرهای جدید است . در برنامه است تا تعدادی از متقاضیان در شهرهای جدید به شهرک هایی که ایجاد خواهند شد منتقل و سرریز شوند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان گفت : ۸ هزار و ۹۳۰ واحد مسکونی باقیمانده از مساکن مهر مهستان در پنج نوبت طی دولت سیزدهم ...

    |

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    بخش زیادی از جمعیت سرریز استان تهران متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی است و باید نگاه ویژه به شهر جدید غرب استان مدنظر قرار گیرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با بیان آغاز عملیات اجرایی ۱۳ هزار واحد مسکونی در اشتهارد از افتتاح ۱۸۰۰ واحد مسکونی مهر ...

    |

    طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ساخت این شهرک مسکونی چهار سال زمان می‌برد و به شکلی احداث خواهد شد تا حمل‌ونقل و کیفیت زندگی شهری آن متناسب با استانداردها باشد .

    |

    نظرات کاربران