در حال بارگذاری ...
  • اعطای ۱۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات ساخت مسکن در آذربایجان غربی طی سال گذشته

    در نهضت ملی مسکن سهمیه استان ساخت ۱۷۸ هزار و ۹۶۲ واحد است که تاکنون ۳۵ هزار و ۶۷۹ نفر از متقاضیان ثبت نامی در استان حائز شرایط هستند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : در راستای حمایت از طرح های مسکن در استان طی یک سال گذشته ۱۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات ساخت در آذربایجان غربی پرداخت شده است .

    سید محسن حمزه لو در جلسه نحوه مشارکت و تامین منابع مالی مساکن نهضت ملی مسکن ، که با حضور مدیرعامل سرمایه گذاری و رییس اعتبارات بانک مسکن و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی برگزار شد ، اظهار داشت : اعطای تسهیلات ساخت برای پروژه های نهضت ملی مسکن ۶۶۰۰ میلیارد ریال بوده است . اعطای تسهیلات ساخت برای پروژه های خودمالکی نهضت ملی مسکن به میزان ۴۴۰۰ میلیارد ریال بوده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : در نهضت ملی مسکن سهمیه استان ساخت ۱۷۸ هزار و ۹۶۲ واحد است که تاکنون ۳۵ هزار و ۶۷۹ نفر از متقاضیان ثبت نامی در استان حائز شرایط هستند .

    حمزه لو بیان کرد : از کل متقاضیان واجد شرایط هفت هزار و ۸۱۲ متفاضی اقدام به واریز آورده اولیه کرده است . تامین بخشی از تسهیلات مودر نیاز برای طرح های نضهت ملی مسکن از اهم مسائل بوده که نیازمند مساعدت های لازم است .




    مطالب مرتبط

    پروژه سه هزار و ۴۰۰ واحد مسکن از طرح های نهضت ملی مسکن در زمین ۸۰ هکتاری در دست اجراست و باید روند اجرایی این طرح تسریع یابد . طرح ۷۸۸ خودمالکی مسکن در شهر جدید گلمان نیز در دست اجراست که در حال حاضر ۴۴۰ واحد از این طرح به اتمام رسیده است .

    |

    اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن نیز در شهر جدید گلمان در حال انجام است و باید آماده سازی اراضی برای تسهیل اجرای طرح نیز بدون وقفه انجام گیرد .

    |

    در بخش مسکن حمایتی بانک های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آینده به بالای ۵۰ درصد برسد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    نظرات کاربران