در حال بارگذاری ...
  • الحاق ۲ هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی دولتی استان بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت : ۲هزار و ۷۰۰ هکتار از زمین‌های دولتی این استان در راستای تامین زمین مناسب برای سرعت بخشی در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن الحاق شد .

    سید محمود دستغیبی افزود : این زمین‌ها در شهرهای بوشهر ، سعدآباد ، دیلم و کنگان الحاق شده است .

    وی بیان کرد : بیشترین وسعت زمین‌های الحاقی به مساحت ۲ هزار و ۴۶۷ هکتار در شهر بوشهر است که از این میزان ۷۶۷ هکتار برای کاربری‌های غیرمسکونی و یک هزار و ۷۰۰ هکتار نیز به بخش مسکن و کاربری‌های مرتبط اختصاص داده شده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر ادامه داد : تا سال گذشته کل الحاقات انجام شده در این استان ۴۷۰ هکتار بود این در حالی است که الحاق انجام شده در سال جاری ۵ تا ۶ برابر سال‌های گذشته است .

    دستغیبی گفت : الحاق‌ این میزان زمین آغازی برای اجرای پروژه‌های بعدی در استان بوشهر است .




    مطالب مرتبط

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    یکی از دغدعه های اصلی و مهم مسئولین شهرستان و استان در رأس آن فرماندار شهرستان و همچنین مدیرکل راه و شهرسازی استان ، تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن می باشد که اراضی پیشنهادی توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان جهت الحاق به محدوده با مشکلات زیست محیطی مواجه می باشد که جلسه ...

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    نظرات کاربران