در حال بارگذاری ...
  • امضا تفاهم‌نامه ساخت ۲۰۰ هزار مسکن دانشگاهیان کشور

    وزارت راه و شهرسازی به منظور تامین مسکن کارکنان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی تاکنون به انعقاد قرارداد و امضای تفاهم‌نامه‌های متعددی اقدام کرده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، تفاهم‌نامه همکاری به منظور تامین خوابگاه دانشجویان متاهل ، ساخت مسکن اعضای هیات علمی ، کارکنان و بازنشستگان وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری بین مهرداد بذرپاش و محمدعلی زلفی‌گل امضا شد .

    وزرای راه و شهرسازی و علوم ، تحقیقات و فناوری به امضای تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه با هدف رفع نیازهای وزارت علوم در حوزه خوابگاه‌های متاهلین برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری ، مسکن اعضای هیات علمی ، مسکن کارکنان و بازنشستگان اقدام کردند .

    بر اساس این تفاهم‌نامه وزارت علوم تا پایان اردیبهشت ماه اراضی مورد نظر خود در استان‌های مختلف را در اختیار وزارت راه و شهرسازی می‌گذارد و مراحل ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار هدف وزارت علوم آغاز می‌شود .

    همچنین مراحل الحاق و تغییر کاربری اراضی و صدور مجوزهای مورد نیاز توسط وزارت راه و شهرسازی و ادارت کل راه و شهرسازی در استان‌ها پیگیری خواهد شد .

    در این جلسه موضوع واگذاری اراضی مازاد وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به وزارت راه و شهرسازی بر اساس ماده ۱۰ قانون نیز مطرح و مقرر شد اراضی که قابلیت واگذاری دارند در اختیار وزارت راه و شهرازی قرار گیرد تا نیازهای جامعه هدف این وزارتخانه تامین شود .

    وزارت راه و شهرسازی به منظور تامین مسکن کارکنان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی تاکنون به انعقاد قرارداد و امضای تفاهم‌نامه‌های متعددی اقدام کرده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان در حکمی سعید شاهین فر را به عنوان سرپرست دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و ...

    |

    سازمان ملی زمین و مسکن ، شرکت بازآفرینی شهری ایران ، شرکت عمران شهرهای جدید و دیگر سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارتخانه در بخش مسکن ضمن ارایه برنامه‌های پیشنهادی خود، تمامی منابع مالی مورد نیاز ، زیرساخت‌ها و دیگر موارد را به طور شفاف پیش‌بینی کنند تا کار با سرعت پیش برود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در وزارت راه و شهرسازی برای نخستین بار رییس مرکز ارتباطات از میان بانوان دانش آموخته رشته ارتباطات منصوب و پیش از ادغام دو ...

    |

    در قرارگاه جهادی مسکن قرار بود موانع تولید مسکن را برطرف کنیم ، زمان صدور پروانه را کاهش دهیم و ظرفیت های تولید مسکن در تهران را فعال کنیم ، شهرداری تهران از ابتدا قصد تصدی گری در حوزه مسکن را نداشت و به دنبال تسهیل گری بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، امین ترفع با حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی به عنوان سرپرست مرکز امور بین‌الملل وزارت راه و شهرسازی منصوب شد .

    |

    نظرات کاربران