در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف ۹ هکتار از اراضی دولتی در شهر آبسرد

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از رفع تصرف ۹ هکتار از اراضی دولتی پلاک ۸۹ شهر آبسرد (شهرستان دماوند) خبر داد .

    خلیل محبت خواه گفت : با اخذ دستور قضایی از دادستانی شهرستان دماوند و هماهنگی های صورت گرفته با دستگاه های اجرایی و فرمانداری شهرستان تمامی تصرفات در پلاک ۸۹ آبسرد با همکاری و حضور نیروهای انتظامی و امنیتی و همچنین همکاران شهرداری آبسرد رفع تصرف شده و نسبت به آزادسازی اراضی اقدام شد .

    محبت خواه ارزش اراضی رفع تصرف شده را ۴۵۰۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد .




    مطالب مرتبط

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری شهرداری عسگران ، قطعه زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع پس از اخذ مجوزهای لازم ، توسط راه و شهرسازی از شهرداری خریداری و جهت اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن در این شهر پیش بینی شده است .

    |

    سازمان ملی زمین و مسکن موفق شد در اخذ اراضی سایر دستگاه‌ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۵۹۰۰ هکتار اراضی را شناسایی کند و سند این اراضی برای تخصیص به تولید مسکن، اخذ شده است . همچنین با تلاش‌های انجام شده ۲۳ هزار هکتار زمین بخشی خصوصی برای ساخت مسکن شناسایی شد .

    |

    ارزش کارشناسی شده اراضی مورد نظر افزون بر ۲۰ میلیارد تومان برآورد شده است .

    |

    نظرات کاربران