در حال بارگذاری ...
  • رفع فوری تعرض به بیش از ۲ هزار هکتار زمین دولتی به ارزش ۴۰ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱

    یگان حفاظت در سال گذشته ۴۸۱ فقره حکم قطعی رفع تصرف را اجرا کرده‌ است . ۸۳۸ مورد گزارش و تشکیل پرونده قضایی برای متعرضین انجام شده و ۹۱۱ فقره اوراق قضایی نیز در این خصوص ابلاغ شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت : یگان حفاظت در ۱۲ ماه سال گذشته امسال موفق به رفع تعرض فوری از ۲ هزار و ۱۹۰ هکتار زمین دولتی شد .

    ارسلان مالکی رفع تعرض فوری از ۲ هزار و ۱۹۰ هکتار زمین دولتی توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در سال گذشته را اعلام کرد و افزود : در طول ۱۲ ماه سال گذشته یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن به رفع تعرض فوری از ۵ هزار و ۶۲۳ مورد زمین خواری اقدام کرد .

    وی افزود : مساحت اراضی رفع تعرض شده ۲ هزار و ۱۹۰ هکتار و ارزش ریالی این اراضی بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان است . یگان حفاظت در سال گذشته ۴۸۱ فقره حکم قطعی رفع تصرف را اجرا کرده‌ است . ۸۳۸ مورد گزارش و تشکیل پرونده قضایی برای متعرضین انجام شده و ۹۱۱ فقره اوراق قضایی نیز در این خصوص ابلاغ شده است .

    وی سیاست سازمان ملی زمین و مسکن را صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال دانست و افزود : در این راستا همواره اقدامات پیشگیرانه با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان انجام شده است . یگان حفاظت این سازمان در ایام نوروز امسال موفق به رفع تعرض فوری از ۲۹۲ مورد زمین‌خواری به مساحت حدود ۱۰۰ هکتار زمین دولتی به ارزش ۲هزار و ۳۸۴ میلیارد تومان شد .




    مطالب مرتبط

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پروژه ۸۳۹ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده کل ارتش ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، ...

    |

    برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه املاک ، امور حقوقی ، واگذاری زمین ، فنی و مهندسی و همچنین بانک زمین از اهداف این همایش است . هم‌فکری و هم افزایی و تبادل اطلاعات و تجربیات در بین استان‌ها از مهم‌ترین عوامل برگزاری همایش منطقه‌ای در اردبیل است .

    |

    نظرات کاربران