در حال بارگذاری ...
  • عملیات تامین زیرساخت های پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان جلوتر از سایر استان ها است

    همفکری و تعامل بسیار خوبی در بین مدیران شرکت های خدمات رسان وجود دارد و باید این همراهی با اداره کل راه و شهرسازی استان در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تقویت شود . این همراهی‌ها باعث شده تا این استان پیشرفت خوبی در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن داشته باشد آنچنانکه از روند موجود در پیشرفت ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن غافل گیر شدم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مشاور وزیر نیرو در امور مساکن ملی ، گفت : عملیات تامین زیرساخت های مورد نیاز پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان نیز جلوتر از سایر استان ها است .

    موسی زارع پور با بیان اینکه بازدیدی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان و مدیران شرکت های خدمت رسان داشتم ، گفت : در بازدیدی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شرق و غرب شهر زنجان داشتم و خوشبختانه ساخت و سازهای انجام شده بسیار قابل تقدیر بود و نسبت به خیلی از استانها عملکرد قابل توجهی دارد . به عنوان مشاور وزیر نیرو در مساکن ملی،خوشبختانه این استان پیشرفت فیزیکی خوبی در امر ساختمانی (عمرانی) پروژه‌های نهضت ملی مسکن دارد و جای خوشحالی دارد و امیدوارم این موفقیت تداوم داشته باشد .

    مشاور وزیر نیرو در امور مساکن ملی ، گفت : همفکری و تعامل بسیار خوبی در بین مدیران شرکت های خدمات رسان وجود دارد و باید این همراهی با اداره کل راه و شهرسازی استان در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تقویت شود . این همراهی‌ها باعث شده تا این استان پیشرفت خوبی در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن داشته باشد آنچنانکه از روند موجود در پیشرفت ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن غافل گیر شدم .

    وی افزود : تامین زیرساخت های داخلی سایت پروژه‌های نهضت ملی مسکن توسط اداره کل راه و شهرسازی استان از محل مولد سازی تامین شده که اقدام بسیار خوب بوده و قابل تحسین است و خوشبختانه عملیات تامین زیرساخت های مورد نیاز پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان نیز جلوتر از سایر استان ها است .

    مشاور وزیر نیرو در امور مساکن ملی ، تصریح کرد : با تداوم همکاری خوب شرکت های خدمات رسان در تامین زیرساخت های پروژه‌های نهضت ملی مسکن امیدوارم واحدهای مسکونی در زمان تعیین شده به متقاضیان تحویل داده شود . توجه ویژه به اختصاص اعتبار از (منابع ملی و عمومی در اختیار) وزارت نیرو برای تامین زیرساخت آب و برق پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان مورد توجه ویژه خواهد بود .




    مطالب مرتبط

    شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

    |

    ۸۵ متقاضی که قرارداد واگذاری را دریافت کردند ، باید از زمان دریافت قرارداد واگذاری ، ظرف مدت زمانی ۳ ماه ، پروانه ساختمانی را دریافت و به اداره راه و شهرسازی شهرستان دامغان تحویل دهند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو کابینه دولت سیزدهم با اعلام اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد نهضت ملی وارد مدار ساخت شد ، ایجاد ...

    |

    پیش از این سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن در شهرها ۵۵۰ میلیون تومان تعیین شده بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن از پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به بیش از ۴۹۶ هزار متقاضی توسط بانک‌ها از محل تسهیلات ...

    |

    نظرات کاربران