در حال بارگذاری ...
  • تامین زمین برای ۵۰ هزار واحد مسکونی در استان خوزستان

    در این شهرستان عملیات ساخت بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ واحد آغاز شده که پیشرفت خوبی دارد و بخش زیادی از آن امسال تحویل متقاضیان می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی با بیان تامین زمین برای حدود ۵۰ هزار واحد مسکونی در استان خوزستان از آغاز عملیات ساخت ۹ هزار واحد در این استان خبر داد .

    مهرداد بذرپاش در حاشیه بازدید از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد : تا جایی که امکان تامین زمین وجود داشته باشد ، خانه‌ها را به صورت تک واحدی تحویل متقاضیان خواهیم داد .

    وی با اشاره به اینکه برخی مناطق با کمبود زمین رو به‌رو هستند ، گفت : در چنین نقاطی ، عملیات ساخت واحدها به شکل مجتمع سازی انجام خواهد شد .

    وزیر راه و شهرسازی با تشریح اقدامات این وزارتخانه در زمینه ساخت مسکن گفت : سیاستگذاری ما در استان خوزستان تامین زمین حداکثری به منظور تسریع در خانه‌دار شدن هموطنان است .

    وی با اشاره به آخرین وضعیت اقدام ملی مسکن در دزفول گفت : در این شهرستان عملیات ساخت بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ واحد آغاز شده که پیشرفت خوبی دارد و بخش زیادی از آن امسال تحویل متقاضیان می‌شود .

    بذرپاش بیان کرد : برخی زمین‌ها نیز در اختیار نیروهای مسلح یا دیگر نهادهاست که از آن‌ها خواستیم این زمین‌ها را در اختیار ما یا کارکنان خود قرار دهند که تاکنون با بخش زیادی از درخواست‌ها موافقت شده است . تلاش می‌کنیم در سال ۱۴۰۲ مشکلی برای تامین زمین نداشته باشیم .

    بذرپاش همچنین به همکاری بنیاد مسکن در نهضت ملی اشاره کرد و گفت : بخشی از عملیات ساخت و آماده سازی زمین ها با سرعت بالا در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم در ماه‌های آینده، واحدهای مسکونی را به متقاضیان تحویل دهیم .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی دولت با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه مسکن که خود را متولی ساخت مسکن نمی دانست ، گفت : با سیاست‌های دولت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

    |

    بخش مهمی از پیش‌نیازهای موجود در این حوزه را دانشگاه‌ها تامین کرده‌اند و بیش از هزار هکتار زمین از جامعه دانشگاهی تامین شده و بخشی نیز توسط دولت فراهم شده است . در حوزه مسکن دانشگاهی قرار بود ۶۰ هزار نفر از پرسنل و جامعه اساتید دانشگاه‌ها خانه دار شوند که این فاز اول مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که استان یزد یکی از استان‌های پیشتاز در زمینه مسکن است ، گفت : امروز عملیات اجرایی بیش ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هم‌زمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان یزد ، ۴ هزار و ۱۵۷ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این استان افتتاح و تحویل ...

    |

    نظرات کاربران