در حال بارگذاری ...
  • سرعت‌ بخشی به کشف خانه‌های خالی و ساماندهی بنگاه‌ های معاملات املاک

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار مسکن با بررسی موضوعات ساماندهی بازار واحدهای مسکونی استیجاری ، سرعت‌بخشی به شناسایی خانه‌های خالی ، ساماندهی بنگاه‌های معاملات املاک و برخورد با بنگاه‌های املاک فاقد مجوز برگزار شد .

    در سومین نشست کارگروه تنظیم بازار مسکن موضوعات موضوعات ساماندهی بازار واحد های مسکونی استیجاری ، سرعت‌بخشی به شناسایی خانه‌های خالی ، ساماندهی بنگاه‌های معاملات املاک و برخورد با بنگاه‌های املاک فاقد مجوز و بررسی تخلفات پرتکرار در بنگاه های معاملات املاک مورد تصمیم گیری قرار گرفت .

    همچنین در این نشست ، شفافیت و نظارت بر سکوهای ارائه املاک و مستغلات ، پیگیری تصویب بسته دو فوریتی ارایه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی در مجلس و همچنین پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن با رقم های جدید و نظارت بر افزایش قیمت ها مورد بررسی و  تصمیم گیری قرار گرفت .

    در این نشست تسریع در راه‌اندازی متروی پرند و کاهش زمان سرفاصله زمان حرکت مترو هشتگرد در همکاری با شهرداری تهران و کمک به تسهیل ناوگان حمل و نقل عمومی در مسیر تهران - پردیس نیز مورد تاکید قرار گرفت .

    سومین نشست کارگروه تنظیم بازار مسکن با حضور روح‌الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی ، سادات مشاور وزیر راه و شهرسازی در حزوه مسکن ، علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی ومدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ، ایمان اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و سایر مدیران و نمایندگان دستگاهای زیربط از جمله نماینده اتاق اصناف و نماینده بسیج اصناف در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد .

    ساماندهی بازار اجاره و نظارت بر عملکرد بنگاه های معاملات املاک و شفافیت در بازار اجاره مهمترین اهداف تشکیل این جلسات و رویکرد وزارت راه و شهرسازی به شمار می رود .




    نظرات کاربران