در حال بارگذاری ...
  • اعطای تسهیلات خودمالکی به ۳ هزار و ۹۰۰ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در استان خوزستان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت : حدود سه هزار و ۹۰۵ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن تسهیلات خودمالکی دریافت کردند .

    پیمان رحمتی ، در رابطه با آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در استان ، اظهار کرد : در بخش شهری حدود ۲۴۶ هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نامه اولیه را انجام دادند که از این تعداد ۱۷۷ هزار نفر حائز شرایط اولیه و تعداد ۴۶ هزار نفر تایید نهایی شدند .

    وی افزود : از این ۴۶ هزار نفر ، تعداد ۱۱ هزار و ۲۳۷ نفر آورده اولیه داشتند که برای ۱۱ هزار و ۱۲۷ نفر آن‌ها یعنی چیزی حدود ۹۸ درصد تخصیص پروژه انجام شد .

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه حدود سه هزارو ۹۰۵ نفر از متقاضیان مسکن ملی وام تسهیلات خودمالکی گرفتند ، گفت : تسهیلات روستایی استان یک هزار و ۵۴۷ نفر است که موضوعات آن‌ها از طریق بنیاد مسکن پیگیری می‌شود .




    مطالب مرتبط

    گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

    |

    با استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی در ۶ ماهه اول امسال ، ۷۵ هزار قطعه زمین در اختیار متقاضیان قرار گرفته و زمین ۲۵ هزار واحد دیگر نیز تا پایان دولت آماده و به مردم واگذار می شود .

    |

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    یکی از مشکلات اساسی طرح بزرگ به عنوان یکی از اولویت‌های دولت تامین زمین بود که در سال گذشته توانستیم در حوزه شهری علاوه بر زمین‌های قبلی ، زمین مورد نیاز برای ۵۴ هزار واحد را در سطح استان تامین کنیم .

    |

    نظرات کاربران