در حال بارگذاری ...
  • صاحبان واحدهای مسکن مهر در آذربایجان غربی نسبت به تقسیط اقساط خود اقدام کنند

    ۶۳۶ واحد مسکونی مهر در قالب ۱۱ تعاونی در آذربایجان غربی باقی مانده که تا نیمه نخست امسال این واحدها تعیین و تکلیف خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : در راستای تعیین و تکلیف طرح های باقی مانده مسکن مهر در استان ، ساکنان این واحدها نسبت به تقسیط اقساط خود اقدام کنند .

    جلال تقی دخت افزود : ساکنان مساکن مهری که نسبت به تقسیط اقساط خود اقدام نکردند تا ابتدای خرداد فرصت دارند تا اقدامات لازم را انجام دهند .

    وی ادامه داد : در صورت عدم مراجعه عضو مورد نظر به بانک عامل جهت اقساط وام مسکن مهر پرداخت شده ، بانک عامل نسبت محاسبه تسهیلات با نرخ آزاد اقدام خواهد کرد .

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : ساکنین پروژه های مربوطه در سریعترین زمان ممکن اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند .

    تقی دخت بیان کرد : ۶۳۶ واحد مسکونی مهر در قالب ۱۱ تعاونی در آذربایجان غربی باقی مانده که تا نیمه نخست امسال این واحدها تعیین و تکلیف خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    تمام این واحدها متقاضی دارند و تقریبا ۱۵ سال است که این متقاضیان منتظر تکمیل واحدهای مسکن خود هستند . این پروژه‌ها با اعتبارات داخلی صندوق مسکن در حال تکمیل هستند و برآورد انجام شده برای تکمیل آن‌ها ۱۸ ماه است و اگر مشکلی پیش نیاید ، پروژه در موعد مقرر انجام می‌شود .

    |

    خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

    |

    یکی از موضوعات ، مسکن بود که کشور دچار مشکل جدی در آن بوده است ، زیرا مدت زیادی به آن بی‌توجهی شد و این ، بار سنگین هزینه‌ و دغدغه‌ برای خانواده‌ها ایجاد کرد . قانون برای ساخت مسکن وجود داشت ، اما تفاوت رئیس جمهور شهید با دیگران ، مقیّد بودن به اجرای قانون بود .

    |

    گسترش خدمات زیربنایی در محدوده‌های بازآفرینی شهری از مسائل مورد پیگیری بوده و توسعه این بخش نیازمند مشارکت و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری‌ها و همچنین همکاری مردم است .

    |

    تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

    |

    نظرات کاربران