در حال بارگذاری ...
  • ضرورت رعایت تمامی ملاحضات فنی و مهندسی در احداث پروژه های نهضت ملی مسکن

    در حال حاضر ۲۹۷۴ نفر واریز وجه اولیه و بالای ۴۰ میلیون تومان داشته اند و برای ۲۸۰۵ مورد از کسانی که واریز وجه داشته اند پروژه تخصیص یافته و با پیشرفت های مختلف این پروژه ها در حال احداث می باشند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار ایلام در بازدید از پروژه های درحال احداث نهضت ملی مسکن شهر ایلام از روند برنامه ریزی و اجرای این طرح در استان ابراز رضایت کرد و گفت : با وجود تاکید بر شتاب در عملیات ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ، رعایت تمامی ملاحضات فنی و مهندسی در احداث پروژه های نهضت ملی مسکن الزامی است .

    فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید استاندار از پروزه های نهضت ملی مسکن شهر ایلام گفت : تا کنون تعداد ۴۱۸۹۱ مورد ثبت نام برای نهضت ملی مسکن در استان ایلام به ثبت رسیده که از این تعداد تا کنون حدود ۸۰۰۰ مورد تأیید نهایی شده اند . در حال حاضر ۲۹۷۴ نفر واریز وجه اولیه و بالای ۴۰ میلیون تومان داشته اند و برای ۲۸۰۵ مورد از کسانی که واریز وجه داشته اند پروژه تخصیص یافته و با پیشرفت های مختلف این پروژه ها در حال احداث می باشند .

    وی خاطرنشان کرد : برای سایر اشخاص نیز در حال آماده سازی زمین هستیم و به زودی عملیات اجرایی سایر پروژه ها نیز آغاز خواهد شد .

    حسن‌بهرام‌نیا استاندار ایلام در بازدید از پروژه های در حال احداث نهضت ملی مسکن گفت : در استان ایلام شاهد روند مناسب احداث پروژه های نهضت ملی مسکن هستیم ، اما با رفع موانع و مسائل پیش روی این طرح انتظار داریم پروزه ها در زمان مقرر به بهره برداری رسیده و در اختیار متقاضیان قرار گیرد .

    وی بر رعایت تمامی ملاحضات فنی و اجرایی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت : با وجود تسریع و شتاب در عملیات ساخت و ساز واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ، اما در ساخت این واحد نباید دقت و رعایت تمامی استانداردهای فنی و مهندسی ، فدای سرعت در کار شود . رعایت تمامی ملاحضات و  استاندارد های فنی در ساخت واحدها ، باید از مصالح پای کار گرفته تا  شیوه اجرا رعایت شود و خوشبختانه شاهد هستیم که در پروژه هایی که خاکبرداری زیادی داشته اند برای جلوگیری از هر گونه حادثه ای دیوار حائل در حال احداث است و دولت در این زمینه اعتبار در نظر گرفته تا هزینه ایمن سازیها بر مبلغ تمام شده متقاضیان افزوده نشود .

    وی با تاکید بر بکارگیری همه ظرفیت دستگاه های اجرایی استان برای پیشبرد و تحقق هدف‌گذاری تعیین شده مسکن در استان ، گفت : برای شتاب‌بخشی به پروژه‌های ساخت مسکن ملی ، متقاضیان نسبت به پرداخت مطالبات کارفرمایان اقدام کنند .




    مطالب مرتبط

    مردم ایلام می‌توانند از مشوق‌های طرح بافت‌های فرسوده استفاده کنند و برای تغییر بافت شهری و همچنین بهره‌مندی از مسکن ایمن و تسهیلات مربوطه اقدام کنند .

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    از مجموع ۴۸۲ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۵۵ نفر در انتظار بررسی نتیجه نهایی ، ۵۱ نفر تایید اولیه ، ۶۰ نفر تایید نهایی ، ۱۷ نفر نیاز به اصلاحیه ، ۵۸ نفر افتتاح حساب شده ، ۷۴ نفر در انتظار استعلام و ۶۷ نفر تخصیص پروژه هستند .

    |

    نظرات کاربران