در حال بارگذاری ...
  • عملیاتی شدن بیش از ۲۶۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها

    تعهد بنیاد مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن طی دولت سیزدهم یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد است که نیمی از آنها در شهرها و نیمی در روستاها اجرا خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی و عملیاتی شدن بیش از ۲۶۵ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها خبر داد .

    مجید جودی گفت : از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها تاکنون ۲۶۵ هزار واحد به مرحله اجرا رسیده و وارد فاز عملیاتی شده است .

    جودی توضیح داد : از سهمیه ۲۰۰ هزار واحدی سال ۱۴۰۱ تاکنون ۱۹۰ هزار واحد به بانک‌ها ابلاغ ، ۱۷۰ هزار واحد معرفی و یکصد هزار واحد عقد قرارداد شده است . برنامه‌ریزی شده تا ۱۵ خرداد تسهیلات این ۲۰۰ هزار واحد پرداخت شود .

    این مقام مسئول در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد : از تیرماه نیز سهمیه طرح نهضت ملی مسکن سال ۱۴۰۲ شروع می‌شود .

    گفتنی است ، تعهد بنیاد مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن طی دولت سیزدهم یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد است که نیمی از آنها در شهرها و نیمی در روستاها اجرا خواهد شد .

     




    مطالب مرتبط

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    بنیاد مسکن تعهد کرده است تا از ۴ میلیون واحد مسکونی قانون جهش تولید مسکن، یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را در شهرها و روستاها عملیاتی و اجرایی کند .

    |

    از ۴۰۰ هزار واحد مسکن روستایی که از ابتدای دولت سیزدهم شروع شده حدود ۲۳۰ هزار واحد به اتمام رسید و تحویل متقاضیان شد و ۱۷۰ هزار واحد مسکن روستایی در حال اجراست .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    مقرر شده بود تا یک میلیون قطعه زمین در سال‌های ۱۴۰۲ و سال جاری توسط بنیاد مسکن برای واگذاری به متقاضیان در روستاها انجام شود که تاکنون بیش از دو سوم این اراضی شناسایی و تامین شده است .

    |

    نظرات کاربران