در حال بارگذاری ...
  • تعهد دولت در طرح نهضت ملی مسکن در استان ها باید اجرایی شود

    در این ۱۰ استان از لحاظ جغرافیایی طرح ارزیابی می شود و چنانچه اختلافی بین دستگاه های اجرایی باشد رفع می شود و همچنین از توان وزارت راه و شهرسازی برای رفع مشکلات بهره خواهیم برد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی گفت : هم اینک یک سال و نیم از اجرای طرح اولویت دار نهضت ملی مسکن در کشور می گذرد و باید تعهد دولت در استان های مختلف کشور در خصوص این طرح اجرایی شود .

    حسین مذنب در نشست شورای مسکن کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد : طبق وعده رئیس جمهور باید وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ۱۰ استان بررسی می شد که کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان های مشخص شده است .

    وی افزود : در این ۱۰ استان از لحاظ جغرافیایی طرح ارزیابی می شود و چنانچه اختلافی بین دستگاه های اجرایی باشد رفع می شود و همچنین از توان وزارت راه و شهرسازی برای رفع مشکلات بهره خواهیم برد .

    مدیرکل بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی ابراز کرد : به طور کلی در این سفر مشکلات استان بررسی می شود اگر مشکل استانی است ، آن را همین‌جا حل می کنیم چنانچه در توان وزارتخانه نبود باید چاره‌ای برای آن اندیشیده شود .

    مذنب تاکید کرد : یک سال و نیم از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان ها می گذرد باید ببینیم کجا هستیم البته در کهگیلویه و بویراحمد کارهای خوبی هم انجام شده است ولی باید سرعت پروژه ها افزایش یابد . بانک های استان موظفند بدون محدودیت تسهیلات واحدهای خود مالک را پرداخت کنند و هر تقاضایی آمد باید پرداخت کنند .




    مطالب مرتبط

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    از مجموع ۴۸۲ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۵۵ نفر در انتظار بررسی نتیجه نهایی ، ۵۱ نفر تایید اولیه ، ۶۰ نفر تایید نهایی ، ۱۷ نفر نیاز به اصلاحیه ، ۵۸ نفر افتتاح حساب شده ، ۷۴ نفر در انتظار استعلام و ۶۷ نفر تخصیص پروژه هستند .

    |

    به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان به لحاظ متراژ ، محوطه و شهرسازی و نیز تأمین خدمات مورد نیاز از وضعیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است .

    |

    نظرات کاربران