در حال بارگذاری ...
  • ساخت ۳۹۸ هزار واحد طرح نهضت ملی توسط بنیاد مسکن در حال انجام است

    از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۵ هزار و ۵۴۴ واحد اتمام یافته و تحویل شده است . ۱۱ هزار و ۲۳۰ واحد توسط بنیاد مسکن در بافت‌های فرسوده شهر تهران و ۲۰ هزار و ۶۵۰ واحد در دیگر شهرها در حال اجراست .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس بنیاد مسکن گفت : در مجموع ۳۹۷ هزار و ۹۲۸ واحد نهضت ملی در شهرها و روستاها اجرا شده و یا در حال اجراست که ۱۱۹ هزار و ۱۳۹ واحد تکمیل و تحویل شده است .

    اکبر نیکزاد در نشست بررسی روند پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن که با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها در محل مرکز تحقیقات برگزار شد ، گفت : در مجموع ۳۹۷ هزار و ۹۲۸ واحد نهضت ملی در شهرها و روستاها اجرا شده و یا در حال اجراست که ۱۱۹ هزار و ۱۳۹ واحد تکمیل و تحویل شده است .

    رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد : از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۵ هزار و ۵۴۴ واحد اتمام یافته و تحویل شده است . ۱۱ هزار و ۲۳۰ واحد توسط بنیاد مسکن در بافت‌های فرسوده شهر تهران و ۲۰ هزار و ۶۵۰ واحد در دیگر شهرها در حال اجراست .

    وی توضیح داد : در بخش مسکن روستایی ۱۱۳ هزار و ۵۹۷ واحد اتمام یافته است و ۱۴۵ هزار و ۹۲۵ واحد در حال اجراست . ۳۴ هزار و ۱۰۷ قطعه زمین به روستاییان و متقاضیانی که می‌خواهند به روستا مهاجرت کنند واگذار شده تا نسبت به ساخت مسکن اقدام کنند .




    مطالب مرتبط

    اکنون از ۴۱۸۹ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از ۱۱٠٠ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی از ۷۵ تا ۱٠٠ پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

    |

    نظرات کاربران