در حال بارگذاری ...
  • واحدهای طرح نهضت ملی مسکن بوئین‌ زهرا در موعد مقرر تحویل متقاضیان می‌شود

    مجموعه راه و شهرسازی با هدف خانه‌دار کردن مردم و تحقق شعار دولت مردمی ، تمام تلاش خود را به کار بسته است تا همه لوازم و شرایط موردنیاز جهت تکمیل طرح مهیا گشته و بصورت مستمر در حال پایش و نظارت بر حسن اجرای عملیات عمرانی می باشد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوئین زهرا گفت : طرح نهضت ملی مسکن بوئین زهرا با جدیت در حال اجرا بوده و امیدواریم طبق برنامه زمان‌بندی از پیش تعیین شده در موعد مقرر به متقاضیان تحویل شود .

    جواد شویان گفت : طرح ۵۴۴ واحدی نهضت ملی مسکن بوئین زهرا در زمینی بالغ بر ۵۰۰۰۰ مترمربع و در ضلع غربی این شهر در دست ساخت قرار دارد که در قالب انبوه‌ساز جهت احداث و تکمیل در اختیار پیمانکار واجد شرایط قرار گرفته است .

    وی در این خصوص بیان داشت : مجموعه راه و شهرسازی با هدف خانه‌دار کردن مردم و تحقق شعار دولت مردمی ، تمام تلاش خود را به کار بسته است تا همه لوازم و شرایط موردنیاز جهت تکمیل طرح مهیا گشته و بصورت مستمر در حال پایش و نظارت بر حسن اجرای عملیات عمرانی می باشد .

    رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوئین زهرا افزود : تعدادی از بلوک‌های ۱۷ گانه این طرح ، در مرحله سقف اول و تعدادی نیز در مرحله سقف سوم هستند که بسرعت درحال تکمیل می باشند و فصل کار امسال ، زمان طلایی ما برای پیش‌برد طرح خواهد بود .

    شویان ضمن تقدیر از دستگاه های مرتبط با این طرح افزود : امیدواریم با پیگیری‌های دست‌اندرکاران امر ، زیرساخت های خدماتی در سریعترین زمان ممکن به بلوک های در حال احداث متصل شوند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    هم اکنون عملیات آماده‌سازی اراضی ۳۵ هکتاری نهضت ملی مسکن شهمیرزاد توسط شهرداری شهمیرزاد در حال اجراست و دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق با انجام عملیات انتقال خطوط ، خدمات زیربنایی لازم را فراهم می‌کنند .

    |

    در گلستان تا کنون برای شهرهای گرگان ، گنبد کاووس ، گمیشان ، علی آباد کتول ، بندر ترکمن ، نوکنده ، سیمین شهر ، آق قلا ، خان ببین ، نگین شهر ، گالیکش ، قرق ، کلاله و مراوه تپه طرح متناسب با تخصیص سرانه آموزشی موردنیاز تهیه شد .

    |

    از مهم‌ترین موارد مطرح شده می‌توان به بررسی طرح تفکیکی سایت ۴۶ هکتاری نهضت ملی مسکن در شهر ملک آباد ، تغییر کاربری ، افزایش طبقات ، جانمایی کاربری آموزشی مقیاس محله ، بررسی طرح تفکیکی سایت اداری و بررسی طرح اصلاحی شبکه معابر و... اشاره کرد .

    |

    نظرات کاربران