در حال بارگذاری ...
  • ۱۵۰۰ همت گردش مالی طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس است

    بر اساس برنامه ریزی های صورت پذیرفته تمام تلاشمان این است که تا پایان خرداد ماه ۵۰ درصد سهمیه در نظر گرفته شده نهضت ملی مسکن در استان فارس را وارد فاز اجرا کنیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت : ۱۵۰۰ همت گردش مالی نهضت ملی مسکن در استان فارس است و تمام تلاش ما این است که این مبلغ در جهت حمایت از تولید کنندگان و در راستای اشتغالزایی در استان فارس انجام پذیرد .

    محمود رضا طالبان در جلسه شورای مسکن استان فارس افزود : راه و شهرسازی فارس آمادگی دارد تا با عقد تفاهم نامه با سازمان صنعت ،معدن و تجارت حمایت خود را از تولید کنندگان محصولات ساختمانی اعلام کند .

    وی خاطرنشان ساخت : در این خصوص ۳ مقوله مد نظر ماست اول اینکه قیمت متعادل دوم کیفیت محصول مورد تائید قرار بگیرد و سومین مورد در محدوده زمانی مشخص شده محصول در اختیار سازندگان قرار گیرد .

    دبیر شوری مسکن استان فارس در بخش دیگر از سخنان خود افزود : بر اساس برنامه ریزی های صورت پذیرفته تمام تلاشمان این است که تا پایان خرداد ماه ۵۰ درصد سهمیه در نظر گرفته شده نهضت ملی مسکن در استان فارس را وارد فاز اجرا کنیم .




    مطالب مرتبط

    تاکنون در استان فارس ۱۲ هزار نفر برای بهره مندی از این طرح در سامانه نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کرده‌اند که چهار هزار نفر از آنها مربوط به شهر شیراز است که زمین مورد نیاز آنها در شهر جدید صدرا در دست تامین است و در این زمینه در آینده نزدیک خبرهای خوبی برای متقاضیان واجد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    هم اکنون عملیات آماده‌سازی اراضی ۳۵ هکتاری نهضت ملی مسکن شهمیرزاد توسط شهرداری شهمیرزاد در حال اجراست و دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق با انجام عملیات انتقال خطوط ، خدمات زیربنایی لازم را فراهم می‌کنند .

    |

    در گلستان تا کنون برای شهرهای گرگان ، گنبد کاووس ، گمیشان ، علی آباد کتول ، بندر ترکمن ، نوکنده ، سیمین شهر ، آق قلا ، خان ببین ، نگین شهر ، گالیکش ، قرق ، کلاله و مراوه تپه طرح متناسب با تخصیص سرانه آموزشی موردنیاز تهیه شد .

    |

    نظرات کاربران