در حال بارگذاری ...

استان آذربایجان شرقی رتبه ۷ کشوری در تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن

امید می رود هر چه زودتر با همت و کمک همه دستگاه های دولتی شاهد افتتاح واحدهای زیادی از طرح نهضت ملی مسکن در استان باشیم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه شورای مسکن کشور با حضور مدیران کل راه و شهرسازی ، معاونین و مدیران شهرهای جدید به ریاست مقام عالی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد .

امیر بخشی زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی گفت : استان آذربایجان شرقی رتبه ۷ کشوری را در خصوص تامین زمین نهضت ملی مسکن را به خود کسب کرده است .

وی با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی یکی از استانهای پیشرو در تامین زمین نهضت ملی مسکن بوده افزود : این تعداد واحد مسکونی با درصدهای پیشرفت مختلف در شهرهای جدید ، شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و روستاهای استان در حال اجراست که توسط تعاونی‌های مسکن ، بنیاد مسکن و به شکل خودمالکی ساخته می‌شوند .

وی خاطرنشان کرد : امید می رود هر چه زودتر با همت و کمک همه دستگاه های دولتی شاهد افتتاح واحدهای زیادی از طرح نهضت ملی مسکن در استان باشیم .




مطالب مرتبط

در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

|

یکی از دغدغه‌های مهم دولت ایجاد اشتغال بود که در این استان با ساخت سریع و بهنگام واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن علاوه‌ بر ایجاد امید برای خانه‌دار شدن بین اقشار کم ، فضای مناسب برای ایجاد اشتغال تا چند سال آینده در این منطقه ایجاد شده است .

|

با تاکید دولت سیزدهم بر توانمند سازی تعاونی ها در ساخت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن این استان ، از ظرفیت های تعاونی ها استفاده شد که نقش مهمی در اجرای سریع کار داشت .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

|

امروز خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته در اداره کل و رفع موانع و مشکلات ، پروژه با سرعت خوبی در حال اجرا است و با بررسی و ارزیابی های صورت گرفته، پیشرفت اجرایی پروژه چشمگیر است اما باید همچنان به آن سرعت داد تا در کم ترین زمان ممکن متقاضیان بتوانند واحدهای مسکونی خود را تحویل ...

|

نظرات کاربران