در حال بارگذاری ...
  • تهیه نقشه شمیم برای حدنگاری ۱۵۵ هکتار اراضی ملی شهرستان نطنز

    شهر نطنز یکی از مراکز تاریخی ، فرهنگی ، مذهبی و گردشگری است که به دلایل داشتن این ظرفیت‌ها و آب و هوای متبوع و دلپذیر توانسته زیبایی‌ها و جاذبه‌های فراوانی را برای گردشگران ایجاد کند که یکی از این جاذبه‌ها ، مراکز خرید و بازارهای سنتی است، لذا اجرای اقدامات ویژه در حوزه بازآفرینی شهری برای این شهرستان بسیار حائز اهمیت است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز از برداشت و تهیه نقشه شمیم دو قطعه از اراضی ملی داخل حریم این شهرستان با متراژ بیش از ۱۵۵ هکتار جهت اخذ سند مالکیت ، خبر داد .

    حامد موحدی با اشاره به اهمیت اخذ اسناد تک برگ در حراست از اراضی دولتی اظهار داشت : با صدور اسناد مالکیت کاداستری ، از هرگونه تعارض به اراضی ملی و دولتی و زمین خواری جلوگیری می‌شود . در این راستا برداشت و تهیه نقشه شمیم دو قطعه از اراضی ملی داخل حریم این شهرستان با متراژ بیش از ۱۵۵ هکتار جهت اخذ سند مالکیت انجام پذیرفته است .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز افزود : دو فقره سند تک برگ به نام دولت به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن برای اراضی به مساحت جمعاً هشت هکتار اخذ شده است همچنین در راستای تفاهم نامه فی مابین وزارت راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی در خصوص تحویل و تحول و تغییر نمایندگی اسناد مالکیت اراضی ملی داخل و خارج از حریم ، امضاء صورتجلسه چهار پلاک داخل حریم به مساحت ۲۸۹ هکتار انجام و از منابع طبیعی به راه و شهرسازی تحویل داده شده است .  

    وی ادامه داد : تعداد ۱۳ قطعه زمین موات داخل حریم شهر نطنز به مساحت ۳۰۶ هکتار جهت اخذ سند مالکیت شناسایی شده است . شهر نطنز یکی از مراکز تاریخی ، فرهنگی ، مذهبی و گردشگری است که به دلایل داشتن این ظرفیت‌ها و آب و هوای متبوع و دلپذیر توانسته زیبایی‌ها و جاذبه‌های فراوانی را برای گردشگران ایجاد کند که یکی از این جاذبه‌ها ، مراکز خرید و بازارهای سنتی است، لذا اجرای اقدامات ویژه در حوزه بازآفرینی شهری برای این شهرستان بسیار حائز اهمیت است .    

    وی بیان داشت: در حوزه بازآفرینی شهری و در راستای رفع مشکل معابر آسفالت نشده محلات هدف ، ایمنی در تردد مردم این مناطق و رسیدن به استانداردهای مطلوب در شهرستان نطنز با پیگیری‌های بعمل آمده ۲۲۰ تن قیر به این امر اختصاص داده شد . از دیگر اقدامات این حوزه مسقف شدن بازار سنتی نطنز بوده است که از جمله درخواست‌ها و خواسته‌های به حق دوست داران فرهنگ غنی و کهن منطقه نطنز بود لذا این پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال اجرایی شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه و شاندیز از رفع تصرف و خلع ید اراضی دولتی به متراژ حدود ۲۵۰۰ مترمربع این شهرستان به ...

    |

    عوامل یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی با قاطعیت تمام ، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اراضی عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه و شاندیز از رفع تصرف و خلع ید اراضی دولتی این شهرستان به ارزش ۱۰  میلیارد تومان خبر ...

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    نظرات کاربران