در حال بارگذاری ...
  • احداث شهرک مسکونی از طریق توافق با مالکان غیردولتی زمین پیگیری می‌شود

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از برگزاری نشست مشترک وزیر راه و شهرسازی با رئیس اتاق تعاون در خصوص پیگیری تامین زمین برای احداث شهرک و همچنین تکمیل واحدهای نیمه تمام مسکن مهر خبر داد .

    هادی عباسی گفت : در نشست مشترک با رییس اتاق تعاون مقرر شد تا در خصوص احداث شهرک های مسکونی از طریق توافق با مالکان غیر دولتی زمین پیگیری شود .

    عباسی افزود : همچنین با تاکید وزیر راه و شهرسازی مقرر شد موضوع اتمام واحدهای مسکونی مهر نیمه‌تمام در اختیار تعاونی‌ها نیز به شکل ویژه پیگیری شود .

    گفتنی است در این نشست ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی ، روح‌الله اکبری دستیار ویژه وزیر ، عبداللهی رییس اتاق تعاون به همراه دو نماینده از اتاق تعاون ، حاضر بودند .




    مطالب مرتبط

    تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز ۷ خرداد در مراسم افتتاح ۶ هزار و ۴۷۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید پردیس و مهستان با ...

    |

    تعیین سقف اجاره بها در شورای عالی مسکن با اخذ نظرات استان‌ها حداکثر تا یک هفته دیگر ابلاغ خواهد شد .

    |

    گلوگاه‌ اصلی ما در حال حاضر تامین منابع مالی است که بخشی از آن شبکه مالی و بانکی کشور است که سال گذشته نسبت به سال قبل عملکرد بانک‌ها بهتر بود اما فاصله هزینه‌ها با پرداختی‌ها بسیار است و امسال نیاز است که بانک‌ها همکاری بیشتری داشته باشند .

    |

    تسریع در اهدای زمین به منظور مردمی‌سازی ساخت مسکن در سال جاری حائز اهمیت است و با توجه به شناسایی اراضی مستعد برای واگذاری به متقاضیان امسال واگذاری زمین به متقاضیان سرعت بیشتری بگیرد که انتطار می‌رود تا تمامی معاونت‌ها بر انجام آن اهتمام داشته باشند .

    |

    نظرات کاربران