در حال بارگذاری ...
  • اجرای ۱۱ طرح بازآفرینی در محلات هدف شهر ارومیه

    ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی مرتبط با فعالیت های بازآفرینی شهری بوده و این امر با جدیت دنبال می شود . رویکردهای بازآفرینی شهری با هدف توزیع و توسعه استاندارد خدمات و سرانه‌های شهری تعیین شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : تاکنون ۱۱ طرح بازآفرینی شهری با ۹۱۵ میلیارد ریال اعتبار به روز در راستای محرومیت زدایی از محلات هدف بازآفرینی شهری شهرستان ارومیه اجرا شده است .

    جلال تقی دخت در جلسه شنبه‌های محرومیت زدایی که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد ، اظهار داشت : ساخت مدرسه ، خانه سلامت ، خانه محله و بهسازی معابر سکونت گاه های محلات هدف از حمله طرح‌های اجرا شده است . طرح‌های بازآفرینی شهری در محلات وکیل آباد ، کشتارگاه ، طرزیلو و جلوچاپان اجرا شده است .

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : در همین راستا در شهرهای مورد هدف طرح‌های بازآفرینی و در سکونتگاه های غیررسمی اقداماتی مختلف نظیر اجرای زیرسازی ، بهسازی و آسفالت معابر ، ساخت و تکمیل فضاهای آموزشی ، بهسازی مسیل‌های مناطق هدف و ساخت خانه محله در اولویت کاری این اداره کل قرار گرفته است .

    تقی دخت بیان کرد : ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی مرتبط با فعالیت های بازآفرینی شهری بوده و این امر با جدیت دنبال می شود . رویکردهای بازآفرینی شهری با هدف توزیع و توسعه استاندارد خدمات و سرانه‌های شهری تعیین شده است .




    مطالب مرتبط

    توسعه شهری و اجرای طرح‌های مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری در شهرستان پیرانشهر از مسائل مورد توجه بوده که با جدیت دنبال می‌شود .

    |

    در حال حاضر احداث ۶۲۸ واحد مسکونی در سایت ۲۹ هکتاری غدیر شهر جدید گلمان آغاز شده و این طرح حدود ۱۰ درصد پیشرفت عمرانی دارد .

    |

    گسترش خدمات زیربنایی در محدوده‌های بازآفرینی شهری از مسائل مورد پیگیری بوده و توسعه این بخش نیازمند مشارکت و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری‌ها و همچنین همکاری مردم است .

    |

    این میزان قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف شهرهای خان ببین ، گمیشان ، سیمین شهر ، فاضل آباد ، گنبد ، رامیان و آق قلا تصویب و تخصیص گردید .

    |

    پروژه سه هزار و ۴۰۰ واحد مسکن از طرح های نهضت ملی مسکن در زمین ۸۰ هکتاری در دست اجراست و باید روند اجرایی این طرح تسریع یابد . طرح ۷۸۸ خودمالکی مسکن در شهر جدید گلمان نیز در دست اجراست که در حال حاضر ۴۴۰ واحد از این طرح به اتمام رسیده است .

    |

    نظرات کاربران