در حال بارگذاری ...
  • ایجاد کارگروه ویژه شناسایی خانه های بدون سکنه در استان گلستان

    ساماندهی صنف مشاورین املاک به صورت ویژه در دستور کار شورای مسکن استان قرار گیرد و با همکاری بین مجموعه های ذیربط نسبت به شناسایی بنگاه های دارای مجوز و تخلف و بنگاه های بدون مجوز اقدام شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار گلستان در شورایعالی مسکن و شورای مسکن استان از ضرورت ایجاد کارگروهی متشکل از دستگاه های خدمات رسان و دیگر مجموعه های ذیربط در گلستان برای شناسایی خانه های خالی و بدون سکنه برای ایجاد تعادل در بازار مسکن سخن گفت .

    هفتمین جلسه شورایعالی مسکن با حضور رئیس جمهور ، هیئت دولت سیزدهم ، استانداران و مدیران کل راه و شهرسازی استان ها و مدیران بانک های عامل به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد .

    این جلسه با دستور کار ارائه بسته های ساماندهی بازار اجاره توسط وزارت راه و شهرسازی ، ارائه عملکرد بانک مرکزی در پرداخت تسهیلات و پیگیری مصوبات جلسه پیشین شورایعالی مسکن برگزار گردید .

    همزمان با این جلسه ، سومین جلسه شورای مسکن استان گلستان به ریاست استاندار و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی و سایر مدیران دستگاه های اجرایی گلستان برگزار شد .

    استاندار گلستان در شورایعالی مسکن و شورای مسکن استان گفت : ساماندهی صنف مشاورین املاک به صورت ویژه در دستور کار شورای مسکن استان قرار گیرد و با همکاری بین مجموعه های ذیربط نسبت به شناسایی بنگاه های دارای مجوز و تخلف و بنگاه های بدون مجوز اقدام شود .

    علی محمد زنگانه ادامه داد : کارگروهی متشکل از دستگاه های خدمات رسان آب ، برق ، گاز ، شهرداری ، اداره کل راه و شهرسازی ، نماینده دادستان و دیگر دستگاه های متولی برای شناسایی خانه های خالی و معرفی آن ها به سازمان امور مالیاتی استان ایجاد شود . دستگاه های خدمات رسان پیش از آسفالت معابر ، خدمات زیربنایی را ارائه کرده تا مجدداً اقدامات روبنایی و هزینه زا صورت نگیرد .

    رئیس شورای مسکن گلستان همچنین تصریح کرد : شرکت های تعاونی و کارخانجات فرصت و بستر خوبی برای ساخت مسکن هستند و اداره کل کار ، تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین اداره کل صمت استان باید نسبت به بررسی این ظرفیت ها اقدام کنند .

    زنگانه در انتها افزود : بانک های عامل استان همکاری خوبی در ارائه تسهیلات برای ساخت مسکن در حوزه های مختلف داشته اند که انتظار می رود این همکاری ها ادامه یابد .




    مطالب مرتبط

    تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .

    |

    نظرات کاربران