در حال بارگذاری ...
  • بررسی مشکلات سکونتگاه‌های غیررسمی و تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن شهرستان لالی

    مقرر شده است که شهرداری لالی پیشنهادات خود را برای بازنگری طرح تفصیلی جهت طرح در کمیسیون ماده پنج توسط اداره کل راه و شهرسازی ارائه دهد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ در نشستی به ریاست محمدحسین پناهی‌فر، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان و با حضور شهردار و اعضای شورای شهر لالی مشکلات مسکن ، سکونتگاه‌های غیررسمی و تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان بررسی شد .

    محمد حسین پناهی‌فر ، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ، با اشاره به جزییات نشست مسئولان شهری با مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان برای بررسی مشکلات سکونتگاه‌های غیررسمی و تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن لالی گفت : مقرر شد مشکلات سند دار کردن ساکنان قبل از سال ۹۴ با همکاری مشترک اداره کل راه و شهرسازی ، شهرداری و شورای شهر لالی مرتفع شود . بر این اساس با همکاری شهرداری لالی مطالعات سکونتگاه‌های غیر رسمی بازنگری خواهد شد و از طریق کارگزار در خصوص تشکیل پرونده برای صدور سند مالکیت همکاری مشترک صورت خواهد گرفت .

    پناهی فر گفت : در این نشست مقرر شد اداره کل راه شهرسازی پس از تشکیل پرونده، صدور سند مالکیت برای ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی قبل از سال ۹۴ در شهر لالی را انجام دهد . مقرر شده است که شهرداری لالی پیشنهادات خود را برای بازنگری طرح تفصیلی جهت طرح در کمیسیون ماده پنج توسط اداره کل راه و شهرسازی ارائه دهد .

    وی تصریح کرد : اداره کل راه و شهرسازی آماده توافق با مالکان خارج محدوده لالی برای تامین زمین نهضت ملی مسکن می‌باشد . مطالبات پیمانکار معابر مسکن‌مهر تا قبل از یک ماه آتی پرداخت خواهد شد و آسفالت معابر مسکن مهر در تابستان امسال به پایان خواهد رسید .

     




    مطالب مرتبط

    ما برای ۳۰ هزار متقاضی ، کار افتتاح حساب را انجام داده و در انتظار واریز وجه ۴۰۰ میلیون ریالی از سوی ۱۰ هزار متقاضی هستیم تا زمین لازم را در اختیارشان قرار دهیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تغییر کاربری ۴۶۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ...

    |

    در آینده نزدیک شاهد شتاب نهضت ملی مسکن در استان خواهیم بود و امیدواریم با جدیت مسئولین متولی تا پایان این دولت شاهد رشد قابل توجه این طرح در استان باشیم و شهد شیرین این خدمت بزرگ شهید خدمت را مردم بچشند .

    |

    خوشبختانه بانک مسکن در استان خوزستان همکاری و تعامل بسیار خوبی را در بحث اجرای طرح های ساخت مسکن و ارائه تسهیلات به طرح نهضت ملی مسکن در استان دارند . در این جلسه همچنین موارد مربوط به رفع مشکل برخی پروژه های مسکن مهر در برخی از شهرستانها مطرح و برای رفع مشکلات تصمیم گیری شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در نشست مشترک مسئولان شهرستان دزفول با مدیرکل و معاونین اداره کل راه و شهرسازی خوزستان چالش‌های اجرایی طرح نهضت ملی مسکن ...

    |

    نظرات کاربران