در حال بارگذاری ...
  • رقابت بیش از ۲۵ هزار نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان استان تهران

    این آزمون در رشته های معماری ، عمران ، شهرسازی ، نقشه برداری ، تاسیسات برقی و مکانیکی ، ترافیک ، ارزیابی طرح و اجرای بهسازی و طرح و اجرای گود ، پی و سازه نگهبان بطور متمرکز با حضور و نظارت نمایندگان سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از رقابت تعداد ۲۵۴۹۸ نفر از مهندسان ، کاردان های فنی ساختمان و معماران تجربی در آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه جاری خبر داد .

    حسین جنتی گفت : این آزمون در ۱۰ حوزه استانی شامل ۶ حوزه شهر تهران و چهار حوزه در شهرهای ورامین ، دماوند ، اسلامشهر و شهریار برگزار می شود .

    وی ۶ حوزه شهر تهران را دانشگاه صنعتی امیرکبیر ، دانشگاه علامه طباطبایی ، داشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران ، مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۸ تهران ، مرکز آموزش علمی کاربردی آموزش صنایع ایران و پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور اعلام کرد .

    جنتی گفت : آزمون از ساعت ۸ صبح در نوبت اول و ۱۴:۳۰ در نوبت دوم برگزار خواهد شد .  

    مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه گفت : این آزمون در رشته های معماری ، عمران ، شهرسازی ، نقشه برداری ، تاسیسات برقی و مکانیکی ، ترافیک ، ارزیابی طرح و اجرای بهسازی و طرح و اجرای گود ، پی و سازه نگهبان بطور متمرکز با حضور و نظارت نمایندگان سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود .

    لازم به ذکر است در راستای تسهیل در سرویس دهی به مهندسان در سراسر کشور این آزمون در ماه های آتی نیز برگزار خواهد شد و نتایج آزمون ها در تیرماه سال ۱۴۰۲ از طریق سامانه آزمون ها به نشانی www.inbr.ir به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید .




    مطالب مرتبط

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    سامانه املاک و اسکان ظرفیت بسیار خوبی برای برنامه ریزی و سیاست‌گذاری‌های آینده کشور با توجه به اطلاعات ثبت شده هر خانوار دارد که از سوداگری مسکن جلوگیری و خدمات رسانی را تسهیل می‌کند .

    |

    ادعای پرداخت هزینه یکسان برای واحدهای ۵۵ متری با واحدهای ۹۰ متری کذب است چرا که متقاضی هزینه واحد خود را مطابق با متراژ درخواستی پرداخت کرده است و اکنون هزینه درخواستی بنا بر فضای مشترک مشاعات ، پارکینگ واحدها و انباری‌های (۷۵ مترمربع) تعیین متقاضیان اعلام شده است .

    |

    متقاضیان می‌بایست از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند .

    |

    نظرات کاربران