در حال بارگذاری ...
  • امضا تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان ملی زمین و مسکن و شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان

    واگذاری اراضی مسکونی توافق شده ، کمک به مراحل الحاق اراضی و اخذ مجوزهای لازم و پالایش اطلاعات و احراز شرایط متقاضیان از جمله تعهدات سازمان ملی زمین و مسکن است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از امضای تفاهم‌نامه مشترک ساخت مسکن با شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن برای کارکنان و کارگران این شرکت در شهر خواف خبر داد .

    ارسلان مالکی با اعلام امضای تفاهم‌نامه مشترک ساخت مسکن با شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن برای کارکنان و کارگران این شرکت در شهر خواف ، میزان اراضی مورد توافق در این تفاهم‎نامه را حدود ۱۱۰ هکتار دانست و گفت : ظرفیت جمعیت‌پذیری این اراضی ۲ هزار و ۷۵۰ واحد مسکونی است .

    وی کمک به تامین منابع مالی در قالب آورده کارکنان این شرکت صنعتی ، ارائه اطلاعات پرسنلی آنها ، استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات جهت تسریع روند ساخت و سازها و مدیریت فرآیند ساخت واحدها را از تعهدات این واحد صنعتی در تفاهم‌نامه عنوان کرد .

    سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن همچنین در تشریح تعهدات سازمان متبوعش در این تفاهم‌نامه اظهار کرد : واگذاری اراضی مسکونی توافق شده ، کمک به مراحل الحاق اراضی و اخذ مجوزهای لازم و پالایش اطلاعات و احراز شرایط متقاضیان از جمله تعهدات سازمان ملی زمین و مسکن است .

    توسعه صنعت‌شهرها و توافق با واحدهای صنعتی که امکان تولید مسکن برای کارکنانشان را دارند از سیاست‌های دولت برای تحقق طرح نهضت ملی مسکن است .

    در این مراسم جواد خدائی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی و وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی حضور داشتند .




    مطالب مرتبط

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست ریاست جمهوری گفت : تا پایان ۴ سالی که قرار بود این دولت ادامه به رقم ۴ میلیون واحد مسکونی نزدیک می‌شویم که امید است ...

    |

    پیشرفت چشمگیر پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گیلان منجر به امیدآفرینی در مردم شده و در فهوای این امید آفرینی ، اعتمادسازی صورت گرفته است .

    |

    بخش مهمی از پیش‌نیازهای موجود در این حوزه را دانشگاه‌ها تامین کرده‌اند و بیش از هزار هکتار زمین از جامعه دانشگاهی تامین شده و بخشی نیز توسط دولت فراهم شده است . در حوزه مسکن دانشگاهی قرار بود ۶۰ هزار نفر از پرسنل و جامعه اساتید دانشگاه‌ها خانه دار شوند که این فاز اول مسکن ...

    |

    یکی از وظایف اصلی سازمان ملی زمین و مسکن مدیریت زمین برای ساخت مسکن در کشور به نمایندگی از دولت است و انتقال سند این اراضی هم در همین راستا و در جهت تامین مسکن برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است .

    |

    نظرات کاربران