در حال بارگذاری ...
  • راه اندازی نهضت تخصیص قیر رایگان به محلات مصوب بازآفرینی شهری در استان تهران

    تخصیص قیر رایگان جهت آسفالت و بهسازی معابر خاکی و بسیار مضمحل ۱۳ شهر استان چهره‌ی محلات را دگرگون خواهد کرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تخصیص ۳ هزار و ۶۰۰ تن قیر بازآفرینی به محلات مصوب (بافت‌های فرسوده و سکونت‌گاهی) خبر داد .

    حسین جنتی گفت : ۱۳ شهر استان تهران شامل رباط کریم ، پیشوا ، ملارد ، نسیم شهر ، گلستان ، قدس ، تهران ، پاکدشت ، شاهدشهر ، بومهن ، قرچک ، وحیدیه ، نصیرشهر مشمول تخصیص قیر رایگان شده‌اند . بسیاری از شهرداری‌ها در سامانه سبا مدارک را تکمیل کرده‌اند و بسیاری نیز در مرحله تایید نهایی هستند .

    جنتی تصریح کرد : تخصیص قیر رایگان جهت آسفالت و بهسازی معابر خاکی و بسیار مضمحل ۱۳ شهر استان چهره‌ی محلات را دگرگون خواهد کرد . شهرداری‌های استان اگر همکاری بیشتری در ارسال تصاویر از معابر خاکی محلات ، مشخصات UTM ، تکمیل مواردت مرتبط با GIS و ارائه ضمانتنامه‌ها داشته باشند در تسریع این اتفاق گام بزرگی خواهد بود .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران همچنین از شهرداری‌ها و شورای شهرها خواست با توجه به تخصیص رایگان هرچه زودتر نسبت به انجام مناقصه پخت و پخش آسفالت اقدام کنند تا پایان فصل تابستان آسفالت محلات هدف نهایی و اجرایی شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران ضمن تقدیر از اقدام طرح کلید به کلید شهرداری صالحیه در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ از آمادگی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۸۰ واحد مسکونی در محدوده‌های هدف بازآفرینی شهر صالحیه در ...

    |

    بهترین حالت نوسازی به لحاظ برنامه ریزی فضاهای شهری و خدمات رسانی دستگاه‌های خدمت رسان آب ، برق و گاز مربوط به بافت‌های شهری داخل محدوده‌های شهری است و نوسازی و ساخت و ساز مسکن با احتساب تمام این شرایط در بافت‌های فرسوده بهترین حالت از نوسازی شهری است .

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    بر اساس آمارهای رسمی از حدود ۳۱ هزار واحد مسکونی در شهر کاشمر نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی یعنی حدود ۷۰ درصد واحدها فاقد اسکلت و همچنین از حدود ۱۲ هزار نفر جمعیت و ۴ هزار واحد مسکونی شهر خلیل‌آباد نزدیک به این گسل نیز حدود ۲ هزار واحد مسکونی و بیش از ۷۰ درصد فاقد اسکلت است . این ...

    |

    نظرات کاربران