در حال بارگذاری ...
  • ارزش اراضی رفع تصرف شده در آذربایجان‌غربی از ۲ هزار میلیارد ریال فراتر رفت

    جلوگیری از هرگونه اختلال ، تصرف ، تجاوز ، ایجاد مزاحمت، ممانعت از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی ملی و برخورد با متخلفان و معرفی آنها به مراجع قضایی از وظایف مهم این یگان است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده در این استان به همت یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی طی امسال ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است .

    سرهنگ علیرضا صفرپور در این رابطه اظهار داشت : با این آمار ۱۶۴ هزار و ۴۵۳ مترمربع از اراضی ملی و دولتی طی امسال در این استان در قالب ۵۰ پرونده فوری شناسایی و رفع تصرف شد .

    وی با اشاره به آمار اجرای احکام نیز ، ادامه داد : همچنین در این مدت برای ۵۲ هزار و ۷۳۴ مترمربع از اراضی تصرفی نیز در قالب ۶ مورد حکم رفع تصرف صادر شده است .

    فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد : ارزش ریالی احکام رفع تصرف شده نیز ۳۰۱ میلیارد ریال برآوره شده است . جلوگیری از هرگونه اختلال ، تصرف ، تجاوز ، ایجاد مزاحمت، ممانعت از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی ملی و برخورد با متخلفان و معرفی آنها به مراجع قضایی از وظایف مهم این یگان است .

    فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ، یادآور شد : یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن آذربایجان‌غربی از سال ۱۳۹۵ در ۱۴ شهرستان تشکیل شده و حدود ۴۵ نفر در این بخش فعالیت و اوضاع اراضی را رصد می‌کنند .

    صفرپور تاکید کرد : سامانه ارتباط مردمی ۱۶۵۶ آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مردمی از تخلفات ، تعرض و تصرف اراضی ملی و دولتی است .




    مطالب مرتبط

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت : سال گذشته در بحث حفاظت از اراضی و رفع تصرف از اراضی ملی اقدامات بسیار مناسبی از جمله ۶۷ ...

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

    |

    صیانت از اراضی ملی و دولتی و پیشگیری از تصرف آنها خارج از ساعات اداری و در ایام تعطیل به صورت مستمر انجام می شود .

    |

    نظرات کاربران