در حال بارگذاری ...
  • اجرای ۹ پروژه بازآفرینی شهری برای ارتقا کیفیت زندگی در مناطق کم برخوردار

    برای اجرای این طرح ها ۳۴۹ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : در حال حاضر ۹ طرح بازآفرینی شهری در راستای محرومیت زدایی از محلات هدف بازآفرینی شهری در سطح استان در حال اجراست .

    مهرداد حبیب نژاد افزود : این طرح های شامل خانه سلامت ، مدرسه ۱۲ کلاسه ، چمن مصنوعی ، سالن ورزشی ، دیوار حایل مدرسه ۱۲ کلاسه، ساماندهی زرینه رود و کانال دفع آب های سطحی است . طرح های بازآفرینی شهری در شهرستان های ارومیه ، خوی ، سردشت ، مهاباد ، پیرانشهر و میاندوآب در حال اجرا هستند .

    رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری گفت : برای اجرای این طرح ها ۳۴۹ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است .

    حبیب نژاد بیان کرد : زیرسازی ، بهسازی و آسفالت معابر ، ساخت و تکمیل فضاهای آموزشی ، بهسازی مسیل‌های مناطق هدف و ساخت خانه محله در اولویت کاری این اداره کل قرار گرفته است . طرح های بهسازی و نوسازی در چهارچوب طرح های توسعه شهری اعم از جامع و تفصیلی با رعایت اصول شهرسازی ، فنی و معماری تهیه می‌شود .




    مطالب مرتبط

    توسعه شهری و اجرای طرح‌های مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری در شهرستان پیرانشهر از مسائل مورد توجه بوده که با جدیت دنبال می‌شود .

    |

    گسترش خدمات زیربنایی در محدوده‌های بازآفرینی شهری از مسائل مورد پیگیری بوده و توسعه این بخش نیازمند مشارکت و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری‌ها و همچنین همکاری مردم است .

    |

    این میزان قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف شهرهای خان ببین ، گمیشان ، سیمین شهر ، فاضل آباد ، گنبد ، رامیان و آق قلا تصویب و تخصیص گردید .

    |

    پروژه سه هزار و ۴۰۰ واحد مسکن از طرح های نهضت ملی مسکن در زمین ۸۰ هکتاری در دست اجراست و باید روند اجرایی این طرح تسریع یابد . طرح ۷۸۸ خودمالکی مسکن در شهر جدید گلمان نیز در دست اجراست که در حال حاضر ۴۴۰ واحد از این طرح به اتمام رسیده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت بازآفرینی شهری ایران و شورای عالی استان‌ها در جلسه شورای نوسازی مسکن شرکت بازآفرینی ...

    |

    نظرات کاربران