در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام بیش از ۱۹ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان قروه

    مشکل تامین زمین در شهرستان قروه برای اجرای مسکن ملی برطرف شده است ، ضمن اینکه شهر دزج با سه متقاضی کمترین آمار متقاضیان را در این شهرستان دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت : تعهد دولت برای مسکن ملی در قروه ۲ هزار و ۸۲۳ واحد است که تاکنون ۱۹ هزار و ۱۲۸ نفر ثبت نام کرده‌اند .

    جهانگیر الیاسی در جلسه شورای مسکن استان که طبق روال چهارشنبه ها ، ساعت ۶ صبح امروز با محوریت نهضت ملی مسکن شهرستان قروه برگزار شد اظهار کرد : از محموع ۱۹ هزار و ۱۲۷ متقاضی در فروه هشت هزار و ۸۷۴ تفر تایید نهایی شده اند .

    الیاسی با اشاره به افتتاح حساب هزار و ۲۵۳ نفر در قروه برای دریافت مسکن ملی ، افزود : تاکنون زمین برای ۷۸۴ واحد در این شهر تامین شده است .

    وی بیشترین ثبت نامی مسکن ملی در استان را مربوط به شهرستان سنندج و کمترین آن بیجار عنوان کرد و ادامه داد : مشکل تامین زمین در شهرستان قروه برای اجرای مسکن ملی برطرف شده است ، ضمن اینکه شهر دزج با سه متقاضی کمترین آمار متقاضیان را در این شهرستان دارد .

     




    مطالب مرتبط

    شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

    |

    از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

    |

    از ۳۵ هزار و ۱۸۶ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر سقز ، ۱۳هزار و ۵۰۲ نفر متقاضی تأیید اولیه و نهایی شده اند .

    |

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    نظرات کاربران