در حال بارگذاری ...
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و شرکت بازآفرینی شهری ایران

    ارتقا توأم سطح علمی و فنی دانشجویان دانشگاه و کارکنان شرکت ، شناسایی و حلّ معضلات و چالش های اساسی طرفین از طریق هم افزایی در کارگروه های تخصّصی جهت دستیابی به اهداف فوق ، از دیگر اهداف این تفاهم نامه است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ با هدف توسعه خدمات تحقیقاتی و مطالعاتی و استفاده حداکثری از پتانسیل های موجود طرفین و ایجاد ارتباط مؤثر بین صنعت و دانشگاه ؛ میان شرکت بازآفرینی شهری با دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تفاهم نامه همکاری به امضا رسید .

    این تفاهمنامه همکاری در راستای تحقّق اهداف و سیاست های کلان نظام ، وزارت راه و شهرسازی ، وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در ایجاد زمینه های جلب همکاری و ارائه خدمات علمی – فنی و گسترش تحقیقات بنیادی ، بین محمد آیینی مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری و دکتر محسن مرادی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد منعقد شد .

    ارتقا توأم سطح علمی و فنی دانشجویان دانشگاه و کارکنان شرکت ، شناسایی و حل معضلات و چالش های اساسی طرفین از طریق هم افزایی در کارگروه های تخصّصی جهت دستیابی به اهداف فوق ، از دیگر اهداف این تفاهم نامه است .

    تعهدات مشترک این تفاهم‌نامه شامل شناسایی و تعریف موضوع جهت پروژه های تحقیقاتی در شرکت ، شناسایی و تعریف موضوع پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری مطابق با نیاز شرکت ، همکاری در اجرای پروژه‌های تحقیقاتی مشترک و ... است .

    این تفاهمنامه به مدت دو سال بوده و تمدید و ادامه فعالیّت ، بازنگری ، اصلاح و یا تغییرات اساسی در مفادّ این تفاهمنامه با توافق نمایندگان طرفین قابل انجام است .




    مطالب مرتبط

    هنگام ارایه آمار از کاهش بافت‌های فرسوده باید به این نکته توجه کرد که ممکن است طی سال‌های اخیر مناطق جدیدی به محدوده‌های هدف بازآفرینی شهری اضافه شده باشد، اما مناطق نوسازی شده هنوز از لیست محلات هدف خارج نشده است . بنابراین به زودی مناطقی که به طور کامل نوسازی شده‌اند از ...

    |

    با توجه به اینکه مردمی سازی در این وزارتخانه مد نظر وزیر راه و شهرسازی قرار دارد ، در حوزه بازآفرینی شهری در گام اول با همکاری بسیج مستضعفین اقدام به نوسازی بافت‌های فرسوده با ۴۲۸ حلقه میانی می‌شود .

    |

    در حال حاضر ظرف یک هفته کاری پروانه ساختمانی به جهت نوسازی بافت های فرسوده توسط شهرداری این شهر صادر شده و کاملا به صورت صد در صد رایگان می باشد .

    |

    نظرات کاربران