در حال بارگذاری ...
  • صدور پایان کار مجموعه ۸۰۰ واحدی مسکن مهر شهرستان تالش

    خوشبختانه با پیگیری های مجدانه و هماهنگی هادی رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با سازمان بازرسی ، دادستان و امام جمعه شهرستان و سایر دستگاهای نظارتی و ذی ربط سرانجام پس از سال ها در خرداد ۱۴۰۲ پایان کار مجموعه ۸۰۰ واحدی مسکن مهر تالش صادر گردید .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با پیگیری های مجدانه مدیرکل راه و شهرسازی گیلان بلاخره پس از سالها انتظار ، پایان کار مجموعه ۸۰۰ واحدی مسکن مهر تالش صادر شد .

    مهناز حسین نژاد رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تالش با اعلام این خبر گفت : بعد از تکمیل و تحویل مجموعه ۸۰۰ واحدی مسکن مهر تالش به متقاضیان بدنبال اخذپایان کار بودیم اما مشکلاتی مانع از این کار شد . از آنجائیکه پروانه ساختمانی این مجتمع به صورت چهار طبقه روی پیلوت صادر شده بود ولی به دلیل نیاز مبرم شهرستان تالش و ازدیاد متقاضیان ، با اخذ مصوبه شورای مسکن استان ، مجتمع به صورت پنج طبقه روی پیلوت اجرا شد که این موضوع با مقاومت و عدم تائید توسط مرجع صدور پروانه مواجه و بحث انتقال پرونده به ماده ۱۰۰ مطرح شد .

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تالش تصریح کرد : مطرح شدن این موضوع در ماده ۱۰۰ قطعا موجب تحمیل هزینه های گزاف به دولت و ساکنین واحدهای مسکن مهر تالش که عمدتا از قشر متوسط و پائین جامعه هستند ، می شد که این موضوع در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ و با روی کار آمدن رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با ایشان مطرح و وی جهت بازدید و گفتگو با ساکنین این مجموعه به شهرستان تالش سفر کرد و قول پیگیری مساعد داد .

    حسین نژاد افزود : خوشبختانه با پیگیری های مجدانه و هماهنگی هادی رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با سازمان بازرسی ، دادستان و امام جمعه شهرستان و سایر دستگاهای نظارتی و ذی ربط سرانجام پس از سال ها در خرداد ۱۴۰۲ پایان کار مجموعه ۸۰۰ واحدی مسکن مهر تالش صادر گردید .




    مطالب مرتبط

    طی دو سال گذشته ۱۲ هزار و ۸۷۱ واحد در بخش مسکن حمایتی شهری ، ۵۵۱۰ واحد در بخش بازآفرینی شهری ، ۳۵۸۷ واحد در بخش مسکن خود مالک و ۱۶ هزار و ۵۹۷ واحد در بخش مسکن روستایی در حال ساخت داریم .

    |

    طی دو سال گذشته ۱۲ هزار و ۸۲۱ واحد در بخش مسکن حمایتی شهری ، ۵۲۹۴ واحد در بخش بازآفرینی شهری ، ۳۶۱۵ واحد در بخش مسکن خودمالک و ۱۳ هزار و ۶۸۹ واحد در بخش مسکن روستایی در حال ساخت داریم .

    |

    با افزایش تولید مسکن روستایی که در اولویت نهضت ملی مسکن قرار دارد مساله باز آفرینی شهری مورد تاکید قرار گرفته و متقاضیان خود مالکی با تشویق ، حمایت و کاهش کاغدبازی (بروکراسی های) اداری می توانند تسهیلات بهتری دریافت کنند .

    |

    تامین زمین برای ۱۷ هزار و ۶۱۹ واحد به وسعت ۲۰۶ هکتار انجام شده و شاهد کمبود ۱۳۰ هکتاری زمین جهت احداث حدود ۱۱ هزار واحد دیگر هستیم ؛ البته براساس توافق صورت گرفته با سایر دستگاه ها از جمله جهاد کشاورزی ، کمیته امداد ، سپاه ، منابع طبیعی و آبخیزداری و ... ، ۱۹۸ هکتار زمین برای طرح ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در نخستین جلسه شورای مسکن استان در سال جاری ازتامین زمین برای احداث ۱۷ هزار و ۳۷۲ واحد نهضت ملی ...

    |

    نظرات کاربران