در حال بارگذاری ...
  • روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سایت ۳۶ هکتاری آرمان شهر زاهدان مطلوب است

    در زمینه خدمات روبنایی نظیر احداث مساجد ، فضای آموزشی و بهداشتی نیز در سایت طرح نهضت ملی مسکن آرمان شهر زاهدان نیز تصمیم گیری خواهد شد تا شهروندان گرامی این شهرستان در رفاه کامل باشند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : روند فعلی احداث واحدهای طرح‌ نهضت ملی مسکن در زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان مطلوب است .

    هادی عباسی در بازدید اعضای قرارگاه نهضت ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن زاهدان اظهار کرد : روند فعلی احداث واحدهای این طرح مهم ملی در سایت ۳۶ هکتاری آرمان شهر زاهدان مطلوب است و در حوزه خدمات زیر بنایی نیاز به اقداماتی دارد تا هر چه سریعتر تکمیل شود .

    وی ادامه داد : طی این سفر در نشست امشب شورای عالی مسکن سیستان و بلوچستان در این زمینه تصمیمات مهمی گرفته خواهد شد تا با تقسیم کار و تخصیص منابع در سطح ملی و استانی و وزارت نیرو خدمات زیربنایی هر چه سریعتر در این سایت بزرگ طرح نهضت ملی مسکن سیستان وبلوچستان تکمیل شود .

    معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد : همچنین در زمینه خدمات روبنایی نظیر احداث مساجد ، فضای آموزشی و بهداشتی نیز در سایت طرح نهضت ملی مسکن آرمان شهر زاهدان نیز تصمیم گیری خواهد شد تا شهروندان گرامی این شهرستان در رفاه کامل باشند .




    مطالب مرتبط

    در هشت سال قبل از دولت سیزدهم دچار رکود شدید در حوزه مسکن بودیم و باید آنچه از قبل مانده بود نیز به اتمام می رسید، همچنین کارهای در دست اقدام باید آغاز می شد ، از طرفی رکود شدید اقتصادی و رشد منفی تورم نزدیک به ۶۰ درصد وجود داشت و شهید رئیسی در این شرایط دولت را تحویل گرفتند که ...

    |

    این واحدهای مسکونی در ۵۲۵ قطع زمین تعیین شده اجرایی خواهد شد و مشکلی از بابت تامین زیرساخت‌های لازم ندارد و تمام امکانات تامین شده است . مدت زمان اجرای این طرح از زمان آغاز عملیات اجرایی ۳۰ ماهه خواهد بود که پس از اتمام تحویل متقاضیان می‌شود .

    |

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

    |

    ساخت مسکن در سطح کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار واحد عبور کرده است .

    |

    نظرات کاربران