در حال بارگذاری ...
  • تایید نهایی ۵۳۵ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بیله سوار

    ۲۴۷ نفر متقاضی این طرح در شهر بیله سوار و جعفرآباد تخصیص پروژه انجام شده و ۲۱۷ نفر نیز واریز وجه آورده بالای ۴۰۰ میلیون ریال داشته اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تایید نهایی ۵۳۵ نفر متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بیله سوار خبر داد .

    محبوب حیدری در بازدید از پروژه های راه و شهرسازی حوزه شهرستان بیله سوار که با حضور عباس جهانگیرزاده نماینده مردم شهرستان های پارس آباد ، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار بیله سوار و جمعی از مسئولین شهرستان با اعلام این مطلب اظهار کرد : از کل ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بیله سوار به تعداد ۲۸۵۲ نفر پس از بررسی های بعمل آمده ۵۳۵ نفر متقاضی تایید نهایی شده اند .

    وی از تامین زمین ۲۸۵ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بیله سوار خبر داد و افزود : ۲۴۷ نفر متقاضی این طرح در شهر بیله سوار و جعفرآباد تخصیص پروژه انجام شده و ۲۱۷ نفر نیز واریز وجه آورده بالای ۴۰۰ میلیون ریال داشته اند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به تامین زمین متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و تخصیص پروژه به ۴۶ نفر آنها اشاره کرد و گفت : در شهر بیله سوار زمینی با ظرفیت اجرای ۲۴۰ واحدی واگذار که از این تعداد تاکنون عملیات اجرایی ۱۰۰ واحد شروع شده و در شهر جعفرآباد نیز ۲۰ قطعه ۲ واحدی جهت احداث ۴۰ واحد به متقاضیان طی قرعه کشی در قالب گروه ساخت واگذار شده است .




    مطالب مرتبط

    موظف هستیم واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل دهیم و در این موضوع هیچ بهانه ، کم‌کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد .

    |

    با تلاش و پیگیری های همکاران معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اسناد مالکیت بیشتر زمین های اختصاص یافته به پروژه های نهضت ملی مسکن بنام دولت و راه و شهرسازی صادر شده و اسناد الباقی اراضی هم طی ماه های آینده صادر خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از الحاق ۲۲۷ هکتار زمین به محدوده ۱۱ شهر جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل خبر ...

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    نظرات کاربران