در حال بارگذاری ...

واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در حال اجرا در روستاهای کشور به ۲۶۸ هزار واحد رسید

تاکنون ۱۴۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها به متقاضیان واگذار شد و در برنامه است تا شهریورماه سال جاری ۵۰ هزار واحد دیگر در روستاها به متقاضیان تحویل شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه واحدهای نهضت ملی در حال اجرا در روستاهای کشور به ۲۶۸ هزار واحد رسید از تکمیل و بهره‌برداری ۵۰ هزار واحد جدید تا شهریور امسال خبر داد و گفت : تا شهریورماه تعداد واحدهای تکمیلی و تحویلی در روستاها به ۱۹۰ هزار واحد خواهد رسید .

مجید جودی در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها و پیشرفت فیزیکی آنها گفت : هم‌اینک ۲۶۸ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده است . در حال حاضر مصوبه سال گذشته نهضت ملی در حال اجراست که با ابلاغ مصوبه سال جاری تعداد واحدهای در دست اجرا سرعت بیشتری می‌گیرد .

۵۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن روستایی تا نیمه نخست امسال افتتاح می‌شود

معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص بهره‌برداری و تحویل واحدهای نهضت ملی به روستاییان توضیح داد : تاکنون ۱۴۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها به متقاضیان واگذار شد و در برنامه است تا شهریورماه سال جاری ۵۰ هزار واحد دیگر در روستاها به متقاضیان تحویل شود .

احداث و تحویل ۴۰ هزار واحد مسکن محرومان طی سال جاری

جودی در خصوص اجرای مسکن محرومان در کشور نیز که جزو تکالیف آن بنیاد است بیان کرد : مقرر است تا در سال جاری ۴۰ هزار واحد مسکن محرومان تا پایان سال احداث و تحویل شود . بنیاد مسکن در این خصوص اقدام به ساخت خواهد کرد و برای واحدهای نهادهای حمایتی از کمک های بلاعوض همان نهاده استفاده خواهد شد .

 




مطالب مرتبط

مقرر شده بود تا یک میلیون قطعه زمین در سال‌های ۱۴۰۲ و سال جاری توسط بنیاد مسکن برای واگذاری به متقاضیان در روستاها انجام شود که تاکنون بیش از دو سوم این اراضی شناسایی و تامین شده است .

|

در بخش روستایی ۵۶۰ هزار و ۴۹۸ واحد وارد فاز عملیاتی شده است که از این رقم ، تعداد ۳۰۵ هزار و ۸۴۶ واحد به اتمام رسید و تحویل متقاضیان شد و ۲۵۴ هزار و ۴۶۵ واحد نیز در حال اجراست که پیشرفت های متفاوتی نیز دارد .

|

تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .

|

با الحاق ۱۰.۸ هکتار از اراضی ملی ، این واحدها ، به بیش از ۳۵۰ واحد ویلایی قابل افزایش است و شهروندان بافرانی که در طرح نهضت ملی مسکن نایین ثبت نام کرده اند ، می‌توانند با مراجعه به اداره راه و شهرسازی شهرستان درخواست تغییر محل از نایین به بافران را ارائه دهند تا اقدام قانونی ...

|

از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

|

نظرات کاربران