در حال بارگذاری ...
  • انبوه سازان در طرح نهضت ملی مسکن بازوی توانمند وزارت راه و شهرسازی هستند

    با توجه به تامین اراضی در سال آتی با مشارکت انبوه سازان در پروژه های نهضت ملی مسکن ، اجرای این طرح در استان سرعت بیشتری خواهد گرفت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در همایش بررسی چالش های پیش رو در صنعت ساختمان و پنجمین رویداد تجلیل از انبوه ساز برتر استان خراسان رضوی گفت : فعالان انبوه سازی در نهصت ملی مسکن بازوی توانمند وزارت راه و شهرسازی هستند .

    همایش بررسی چالش های پیش رو در صنعت ساختمان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ، انبوه سازان و فعالان این عرصه در محل هتل پردیسان مشهد برگزار شد.

    محمد داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در این همایش اعلام کرد : با توجه به تامین اراضی در سال آتی با مشارکت انبوه سازان در پروژه های نهضت ملی مسکن ، اجرای این طرح در استان سرعت بیشتری خواهد گرفت .

    داعی ضمن دعوت از انبوه سازان ، سازندگان و توسعه گران در مشارکت پویا و فعال در نهضت ملی مسکن ، تصریح کرد : با توجه به وجود ارتباط دوسویه مشکلات و گلوگاه ها را با کمک از ظرفیت های استانی و کشور موجود حل خواهیم کرد .  

    گفتنی است در این همایش بیش از ۳۰۰ نفر از فعالان حوزه صنعت ساختمان شرکت داشتند .




    مطالب مرتبط

    مطالعات انجام شده نشان‌می‌دهد به‌ازای هر ۶۹.۷ مترمربع مسکن که ساخته می‌شود ، یک شغل در کشور ایجاد می‌شود . علاوه بر این ، حدود ۴۰ درصد انرژی کشور هم در حوزه ساختمان و مسکن مصرف می‌شود و این موضوع با توجه به هدف‌گذاری انجام شده تمرکز سرمایه‌گذاری در این بخش را هم مضاعف ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی فراخوان جذب ایده رویداد توسعه نهضت ملی مسکن با مشارکت مردم را منتشر و از علاقه مندان ...

    |

    دغدغه مهم ما کیفیت مصالح ساختمانی بوده و از سال‌های گذشته مرکز تحقیقات ارائه گواهی‌نامه فنی به محصولات ساختمانی را در برنامه خود قرار داده است .

    |

    تبیین مقوله صنعتی‌سازی ، وضعیت دانش فنی و فناوری‌های نوین ساختمانی و ابنیه فنی در کشور ، مطلوب و قابل‌قبول است . حلقه گمشده در این بخش ، توجه ناکافی به موضوعاتی از جمله مدیریت ساخت ، مدیریت پروژه، مدیریت اطلاعات ساختمان و موارد نظایر آن است و راه برون‌رفت در این موضوع ، ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی از تامین اراضی نهضت ملی مسکن به ارزش ۱۷۰ همت در استان خراسان رضوی خبر داد . ...

    |

    نظرات کاربران