در حال بارگذاری ...
  • ثبت درخواست ۱۱۱۷۵ واحد جهت دریافت تسهیلات خودمالکی مسکن در بانک های عامل استان اردبیل

    تاکنون تعداد ۱۱ هزار و ۱۷۵ واحد جهت دریافت تسهیلات خود مالکی مسکن در بانکهای عامل ثبت درخواست نموده اند که از این تعداد ۴ هزار و ۹۸ واحد منجر به عقد قرارداد با بانک شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : تاکنون تعداد ۱۱ هزار و ۱۷۵ واحد جهت دریافت تسهیلات خود مالکی مسکن در بانک های عامل ثبت درخواست نموده اند .

    محبوب حیدری در یکصد و چهل و ششمین جلسه شورای مسکن استان اردبیل که با حضور استاندار اردبیل و اعضای شورای مسکن در محل سالن جلسات استانداری اردبیل برگزار شد به یکصد و ۱۶ هزار و ۳۰ نفر تعداد کل ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن استان اشاره کرد و گفت : ۴۱ هزار و ۸۵ نفر تعداد کل متقاضیان تایید نهایی شده و ۲۵ هزار و ۹۸۲ نفر از این تعداد نسبت به واریز وجه ۴۰ میلیون تومان اقدام نموده‌اند .

    وی واریز ۸۰ میلیون تومان به تعداد ۸ هزار و ۸۶۲ نفر در شهر اردبیل را یادآور شد و افزود : پیامک تخصیص و انتخاب پروژه برای متقاضیانی که نسبت به تکمیل ۸۰ میلیون تومان وجه اولیه اقدام نموده‌اند از سوم خرداد با انتخاب خود در حال انجام می باشد . تاکنون تعداد ۱۱ هزار و ۱۷۵ واحد جهت دریافت تسهیلات خود مالکی مسکن در بانکهای عامل ثبت درخواست نموده اند که از این تعداد ۴ هزار و ۹۸ واحد منجر به عقد قرارداد با بانک شده است .

    دستگاه‌های اجرایی تأمین زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن را سرعت بخشند

    سیدحامد عاملی استاندار اردبیل در این جلسه گفت : دستگاه‌های اجرایی ، بانک‌ها و پیمانکاران در مسیر اجرای طرح نهضت ملی مسکن نسبت به تأمین زیرساخت‌ های نهضت ملی مسکن تسریع کنند .

    وی گفت : با توجه به این‌که تأمین زمین ، تجهیز کارگاه‌ها و اقدامات عملیاتی برای اجرای واحدهای مسکن انجام شده ، لازم است بانک‌های عامل نیز نسبت به پرداخت تسهیلات واحدهای مربوط اقدام و عملیات اجرایی واحدها را سرعت بخشند .

    استاندار اردبیل با بیان ضرورت تامین اولیه انشعابات ، هماهنگی کلیه عوامل مرتبط با احداث واحدها تصریح کرد و افزود : با توجه به این‌که واحدها برای اقشار فاقد مسکن جامعه احداث می‌شود ، لازم است جلسات مستمر برای هماهنگی و رفع مسائل و مشکلات احتمالی برگزار و روند اجرا سرعت گیرد .




    مطالب مرتبط

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    موظف هستیم واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل دهیم و در این موضوع هیچ بهانه ، کم‌کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد .

    |

    با استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی در ۶ ماهه اول امسال ، ۷۵ هزار قطعه زمین در اختیار متقاضیان قرار گرفته و زمین ۲۵ هزار واحد دیگر نیز تا پایان دولت آماده و به مردم واگذار می شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن از امضای قرارداد تسهیلات خودمالکی ۱۰۴ هزار و ۶۹ واحد توسط آن بانک از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان ۱۴۰۲ خبر ...

    |

    با تلاش و پیگیری های همکاران معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اسناد مالکیت بیشتر زمین های اختصاص یافته به پروژه های نهضت ملی مسکن بنام دولت و راه و شهرسازی صادر شده و اسناد الباقی اراضی هم طی ماه های آینده صادر خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران