در حال بارگذاری ...
  • فرآیند تکمیل دو ساختمان درمانی و آموزشی بیمارستان ۱۶۳ تختی مراغه

    چنانچه منابع مالی تکمیل ساختمان درمانی بیمارستان مراغه تامین شود تا ۵ ماه آینده این ساختمان تکمیل و تحویل خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون فنی - اجرایی سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از فرآیند تکمیل و آغاز ساخت دو بیمارستان در مراغه خبر داد .

    عبدالمجید نیک مرام با اعلام بازدید علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیران اجرای طرح های ملی سازمان از روند احداث دو بیمارستان در مراغه بازدید کردند در خصوص جزئیات آنها توضیحاتی ارائه کرد .

    معاون فنی و اجرایی سازمان مجری و تاسیسات عمومی و دولتی گفت : در سفر به استان آذربایجان شرقی از دو ساختمان الحاقی درمانی و آموزشی بیمارستان ۱۶۳ تختی مراغه بازدید شد . ساختمان الحاقی درمانی ۶۰ تختی و بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ساختمان الحاقی آموزشی ۷۰ تختی و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

    نیک‌مرام با یادآوری اینکه ساختمان اصلی پیش‌تر تکمیل شد و هم‌اکنون در حال خدمات‌رسانی است ، افزود : ساختمان آموزشی بیمارستان مراغه در ۲۴۰۰ مترمربع و در سه طبقه و ساختمان درمانی در ۳۶۰۰ مترمربع و در سه طبقه در حالاحداث است .

    وی تصریح کرد : چنانچه منابع مالی تکمیل ساختمان درمانی بیمارستان مراغه تامین شود تا ۵ ماه آینده این ساختمان تکمیل و تحویل خواهد شد .

    نیک‌مرام همچنین از تکمیل مراحل طراحی بیمارستانی جدید در مراغه با ظرفیت ۳۵۰ تخت خبر داد و گفت : آماده‌سازی زمین و مقدمات طراحی بیمارستان جدیدی در مراغه آغاز شده است .




    مطالب مرتبط

    در راستای زیرساخت‌هایی که نیاز است در اجرای طرح‌های مسکن تامین شود نیز تفاهمی بین سازمان مجری و سازمان ملی زمین و مسکن ایجاد شده تا در آینده بتوان زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های مسکن را با سرعت بیشتری تأسیس کرد .

    |

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    بر اساس آمارها سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی بیش از ۲۵۱ بیمارستان با ۲۴ هزار و ۴۴۳ تخت را ساخته و تحویل بهره‌بردار داده است .

    |

    این بیمارستان در ۶ طبقه احداث می‌شود و شامل تمامی بخش‌های یک بیمارستان جنرال و عمومی است . برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان با تأمین به‌موقع منابع مالی در ۳۶ ماه و با سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومان احداث شود .

    |

    نظرات کاربران