در حال بارگذاری ...
  • پیگیری مستمر برای رفع مشکلات و نواقص مسکن مهر ماهدشت توسط اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، چهل و یکمین جلسه قرارگاه اجتماعی استان به ریاست استاندار البرز به منظور بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص مشکلات مسکن مهر ماهدشت و محله جعفرآباد برگزار شد .

    از جمله دستورات جلسه قرارگاه اجتماعی این هفته : بررسی اقدامات دستگاه‌های اجرایی در مسکن مهر ماهدشت ، گزارش میز خدمت قرارگاه اجتماعی در محله جعفرآباد ، اعلام شاخص‌های کمیته‌های ذیل قرارگاه اجتماعی در محله‌های هدف ، اعلام شاخص‌های کمیته‌های ذیل قرارگاه اجتماعی در محله‌های هدف ، تدوین ، هماهنگی و بررسی برنامه‌های اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۲ (تشکیل ستاد ملی هماهنگی و برنامه‌ریزی اوقات فراغت) توسط دستگاه‌های اجرایی مرتبط . 

    مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در این جلسه به ارائه گزارش در خصوص اقدامات صورت گرفته در مسکن مهر ماهدشت پرداخت و گفت: مدرسه ۲۰ کلاسه که تاکنون ۲۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است در مهرماه بهره‌برداری خواهد شد . واگذاری زمین با کاربری درمانی از طریق مزایده انجام شده است که تعدادی از این پروژه‌ها در مرحله سفت کاری می‌باشد .

    رضا خالقی در ادامه بیان کرد : دو مورد زمین جهت احداث بازار روز در مسکن مهر ماهدشت، یک مورد سال گذشته به شهرداری و یک مورد دیگر به بخش خصوصی واگذار شده است که در مرحله دریافت جواز ساخت می‌باشد . راه و شهرسازی اراضی موردنیاز برای احداث نانوایی، مرکز پایگاه سلامت و چمن مصنوعی را تأمین کرده است که نانوایی قبلاً افتتاح شده است و چمن مصنوعی حدود یک ماه آینده افتتاح خواهد شد .

    خالقی تصریح کرد : به صورت مستمر پیگیر نواقص مسکن مهر ماهدشت هستیم و در آینده شاهد زندگی با کیفیت‌تری برای ساکنین خواهیم بود .

    استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در پایان از قویدل مدیر شهرک مسکن مهر ماهدشت درخصوص پیگیری مشکلات شهرک مذکور تقدیر و تشکر کردند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه کمیسیون ماده ۵ استان به ریاست مجتبی عبداللهی استاندار البرز و دبیری محمدرضا صابری مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز و ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه قرارگاه مسکن استان البرز به ریاست مجتبی عبداللهی استاندار و با حضور محمدرضا صابری مدیرکل راه و شهرسازی ، سردار حیدرنیا ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با استاندار البرز ، مصوبه شورا را با موضوع تصویب طرح جامع کمالشهر ، ...

    |

    نظرات کاربران