در حال بارگذاری ...

تفاهم سازمان ملی زمین و مسکن با وزارت تعاون برای ساخت مسکن

استفاده از زمین‌های تعاونی‌های مسکن در کشور و ایجاد بسترهای لازم برای حمایت دولت از این تعاونی‌ها برای ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از انعقاد تفاهم‌نامه مشترک این سازمان با معاونت امور تعاون وزارت کار ، تعاون و امور اجتماعی برای ساخت مسکن خبر داد .

ارسلان مالکی با اشاره به عزم دولت برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای ساماندهی متقاضیان و تامین مسکن آنها ، گفت : در این تفاهم‌نامه به دنبال این هستیم تا از تعاونی‌های دارای صلاحیت و خوش‌سابقه در ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن و اتمام پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر استفاده کنیم .

مالکی افزود : استفاده از زمین‌های تعاونی‌های مسکن در کشور و ایجاد بسترهای لازم برای حمایت دولت از این تعاونی‌ها برای ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است .

وی بر عزم دولت بر اتمام پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر نیز تاکید کرد و ادامه داد: با کمک به مدیریت تعاونی‌ها ، استفاده از ظرفیت قانونی برای تشکیل جلسات مجمع تعاونی‌ها و کمک به حسابرسی آنها و همچنین استفاده از ظرفیت صندوق ملی مسکن در صددیم تا واحدهای باقیمانده مسکن مهر را هم به زودی تکمیل کنیم . به زودی کارگروه مشترکی برای راهبری و ایجاد زمینه اجرای این تفاهم‌نامه تشکیل خواهد شد .




مطالب مرتبط

تقویت مشاوران و نظارت‌های عالی قطعا بر کیفیت پروژه‌ها و میزان هزینه‌ها اثرگذار خواهد بود .

|

تهیه آئین‌نامه‌های مربوط به برنامه هفتم توسعه از دیگر مواردی است که باید به سرعت انجام شود چرا که عمل به برنامه هفتم توسعه و سایر قوانین بالادستی تکلیف مهمی است که باید با سرعت پیگیری شود .

|

ساخت این مدارس با همکاری سازمان نوسازی مدارس صورت پذیرفته و ادامه ساخت ۵۴ مدرسه در قالب ۶۱۱ کلاس درس نیز در حال اجرا و تکمیل است .

|

۱۵ پیشنهاد الحاق اراضی در شورای عالی شهرسازی و معماری و ۴۵ پیشنهاد در دبیرخانه‌های این شورا موجود است که امیدواریم در این خصوص هم به‌زودی گشایش‌هایی انجام شود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از آمادگی برای افتتاح ۲ هزار و ۵۷۰ واحد مسکونی پردیس در مهرماه امسال خبر داد .

|

نظرات کاربران