در حال بارگذاری ...

تصویب کلیات طرح جامع شهرک صالحیه و شهر گرمدره در کارگروه امورزیربنایی استان البرز

تأمین تمامی زیرساخت‌ها ، سرانه‌ها و الزامات زیست محیطی در توسعه ساخت‌وساز مسکن و اجرای طرح‌های جامع ضروری است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، کارگروه زیربنایی استان البرز با دستورکار بررسی طرح جامع شهر گرمدره و طرح شهرک صالحیه در نظرآباد برگزار شد .

جلسه کارگروه امور زیربنایی استان البرز در سالن شهدای دولت استانداری به ریاست استاندار و دبیری مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز برگزار شد .

استاندار البرز گفت : اجرای طرح نهضت ملی مسکن و ایجاد بسترهای دست‌یابی مردم به مسکن ارزان و با کیفیت از جمله برنامه‌های مهم استان است .

مجتبی عبداللهی افزود : تأمین تمامی زیرساخت‌ها ، سرانه‌ها و الزامات زیست محیطی در توسعه ساخت‌وساز مسکن و اجرای طرح‌های جامع ضروری است .

در این جلسه کلیات طرح جامع شهری گرمدره و کلیات طرح شهرک صالحیه در شهرستان نظرآباد مورد تصویب قرار گرفت و تصمیم نهایی با آراء اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ، اتخاذ می‌شود .




مطالب مرتبط

تقویت مشاوران و نظارت‌های عالی قطعا بر کیفیت پروژه‌ها و میزان هزینه‌ها اثرگذار خواهد بود .

|

حدود ۳۴ درصد از ساخت و سازها در استان به سمت سکونتگاه‌های غیررسمی رفته است . به نحوی که امروز استان کرمانشاه در بازآفرینی شهری از رده‌های آخر به رتبه پنجم کشور رسیده است و شهر کرمانشاه هم در جایگاه سوم قرار دارد .

|

این سایت در مجاورت پروژه مسکن مهر پردیس شاهین شهر ، قرار دارد . پروژه احداث ۲ هزار و ۴۹۲ واحد مسکونی بخشی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این سایت است که پروانه ساختمانی آنها اخذ و عملیات اجرایی آن شروع شده است .

|

این طرح در ۲۹ شهر استان آغاز شده و ۲۰ هزار و ۴۶۴ واحد مسکونی به مرحله عقد قرارداد برای بهره‌مندی از تسهیلات بانکی رسیده است . پروژه ۴۶۰ واحدی شهید داور یسری واقع در شهرک اندیشه تا پایان سال جاری تکمیل و به متقاضیان تحویل خواهد شد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد از آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهر دهق در زمینی به مساحت ۵۱ هکتار خبر ...

|

نظرات کاربران