در حال بارگذاری ...

پرداخت ۶۱ میلیارد تومان تسهیلات به طرح نهضت ملی مسکن استان البرز

تاکنون ۲۴۰۶۱۹ نفر ثبت نام کرده‌اند که تعداد ۲۹۴۵۳ تقاضا تأیید نهایی شده‌اند و از این میزان ۲۸۴۰۵ متقاضی افتتاح حساب داشته‌اند و ۱۸۱۰۹ نفر از آن‌ها آورده‌ی اولیه خود را کامل کرده‌اند و ۱۴۸۲۴ متقاضی نیز تخصیص پروژه شده‌اند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در کارگروه داخلی مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان البرز ، مبلغ تسهیلات اعطایی نهضت ملی البرز تاکنون بالغ بر ۶۱ میلیارد تومان عنوان شده است .

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان البرز در تکمیل ارائه عملکرد نهضت ملی البرز گفت : چهار متولی ؛ راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن ، شرکت عمران شهر جدید مهستان و ستاد اجرایی فرمان امام در بحث نهضت ملی استان ایفای نقش می‌کنند .

وی با ارائه آخرین آمار متقاضیان مسکن ملی افزود : تاکنون ۲۴۰۶۱۹ نفر ثبت نام کرده‌اند که تعداد ۲۹۴۵۳ تقاضا تأیید نهایی شده‌اند و از این میزان ۲۸۴۰۵ متقاضی افتتاح حساب داشته‌اند و ۱۸۱۰۹ نفر از آن‌ها آورده‌ی اولیه خود را کامل کرده‌اند و ۱۴۸۲۴ متقاضی نیز تخصیص پروژه شده‌اند .

یونس سیفی با بیان اینکه ۲۸۵ میلیارد تومان تاکنون در استان البرز صرف آماده سازی و سایر مراحل ساخت نهضت ملی استان شده است افزود : با افزایش رقم تسهیلات از۴۵۰ میلیون تومان به ۵۵۰ میلیون تومان ، آورده متقاضی و تسهیلات اعطایی با تناسب بیشتری در ساخت پروژه‌ها تزریق خواهند شد . ضروری است با افزایش سهم تسهیلات اعطایی از سوی بانک‌ها تناسب پرداختی متقاضیان و بانک‌ها رعایت شود .

رضا خالقی دستور داد در خصوص رفع مسائل کمبود اراضی جهت تخصیص به پروژه‌های شهر جدید مهستان اقدام جدی انجام گیرد و در خصوص فعال شدن اراضی تأمین شده این شهر نیز اقدام شود .

گفتنی است جلسات کارگروه داخلی مسکن ملی استان البرز در راه و شهرسازی به صورت هفتگی پیگیر اجرای طرح نهضت ملی استان است و گزارشات و مصوبات مرتبط با کارگروه ملی نهضت ملی که هر یکشنبه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود و همچنین قرارگاه مسکن استان را بصورت روزآمد تهیه و پیگیری می‌کند .




مطالب مرتبط

موضوع زیرساخت‌ها در طرح‌های اقدام ملی مسکن به طوری جدی دنبال می‌شود و امیدوارم تا یک ماه آینده با جذب یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی مسکن ، سایت‌های مسکن استان پویاتر شوند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

|

همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

|

گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

|

نظرات کاربران