در حال بارگذاری ...
  • با آگاهی نسبت به حقوق شهروندی ، در هنگام ثبت قرارداد جدید اجاره کد رهگیری بگیرید

    مستأجرانی که قبلاً کد رهگیری بابت قرارداد اجاره دریافت کرده اند ، می توانند برای وام ودیعه مسکن به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان در شهر تهران به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن به آدرس saman.mrud.ir مراجعه کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از موجران و مستاجران تهرانی خواست برای ثبت قراردادهای جدید اجاره به سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور (srem.mrud.ir) مراجعه کنند .

    حسین جنتی گفت : دریافت کد رهگیری در هر قرارداد اجاره ضروری است و برای دریافت کد رهگیری هیچ بنگاه معاملات املاک در سراسر کشور حق گرفتن مبلغ مجزایی را ندارد همچنین موجران و مستأجران می توانند بدون مراجعه به بنگاه های مشاور املاک خودشان مستقیماً از این سامانه کد رهگیری را دریافت کنند .

    وی در ادامه تصریح کرد : مستأجرانی که قبلاً کد رهگیری بابت قرارداد اجاره دریافت کرده اند ، می توانند برای وام ودیعه مسکن به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان در شهر تهران به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن به آدرس saman.mrud.ir مراجعه کنند .

    جنتی در پایان گفت : شهروندان صاحب ملک نیز می بایست جهت خود اظهاری اقامتگاه و املاک تحت مالکیت خود به سامانه اصلی املاک و اسکان کشور به آدرس amlak.mrud.ir مراجعه کنند .

    لازم به ذکر است داشتن ثبت اظهارنامه تا دو عدد ملک در تهران و یک شهر دیگر مشمول مالیات نخواهد بود اما عدم ثبت به منزله خانه خالی تلقی می شود .




    مطالب مرتبط

    در حال حاضر میزان این وام در تهران ۲۰۰ میلیون و در شهرهای استان ۱۵۰ میلیون تومان است و بازپرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومان ماهانه ۵ میلیون و ۶۳۸ هزار تومان و وام ۱۵۰ میلیونی ۴ میلیون و ۲۲۸ هزار تومان است .

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    سامانه املاک و اسکان ظرفیت بسیار خوبی برای برنامه ریزی و سیاست‌گذاری‌های آینده کشور با توجه به اطلاعات ثبت شده هر خانوار دارد که از سوداگری مسکن جلوگیری و خدمات رسانی را تسهیل می‌کند .

    |

    نظرات کاربران