در حال بارگذاری ...

آماده‌سازی اراضی ۳۵۰ هکتاری برای احداث شهر جدید تیس

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های در حال ساخت نهضت ملی ، واحدهای ویلایی در حال اتمام ، عملیات اجرایی طرح آماده‌سازی ۳۵۰ هکتاری ، اراضی گردشگری ساحلی و فضای سبز بازدید کرد .

روح الله اکبری با حضور اعضاء مجمع شرکت عمران شهرهای جدید و همراهی امیریان مدیر کل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان و مهندس قربانی مدیرعامل به همراه هیات مدیره، معاونین ، مدیران و پیمانکاران شرکت عمران شهر جدید تیس از پروژه‌های در حال ساخت شهر جدید تیس بازدید کردند .

طی این بازدید از پروژه‌های در حال ساخت نهضت ملی ، واحدهای ویلایی در حال اتمام ، عملیات اجرایی طرح آماده سازی ۳۵۰ هکتاری ، اراضی گردشگری ساحلی و فصای سبز بازدید شد .




مطالب مرتبط

شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برنامه سالانه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ، اظهار کرد : تجربه نشان داده است که ...

|

یکهزار و ۵۳۱ نفر از متقاضیان مسکن در شهر جدید ایوانکی تاکنون به پروژه ها معرفی شدند که از این تعداد ۸۲۷ نفر متقاضیان موثر هستند و بالای ۴۰ میلیون واریزی داشتند که در اولویت جانمایی واحدها برای تخصیص پروژه قرار دارند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر افزایش فعالیت پروژه ها ، دستور پیگیری مطالبات پیمانکاران شهر جدید پرند از بانک ...

|

مدت این تفاهم‌نامه ۳ سال است و مقرر شده تا با امضای این تفاهم‌نامه ، یکی از رویکردهای مهم وزارت راه و شهرسازی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که ارتقا حضور شرکت‌های دانش بنیان در حوزه های فعالیت وزارت راه و شهرسازی و کلان پروژه ها و طرح های ملی از جمله طرح نهضت ملی مسکن ...

|

نظرات کاربران